Bohaterem nowej kampanii promującej nową edycję BLIKOMANII jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie. Każdy, kto wypełni formularz rejestracyjny na stronie www.blikomania.pl oraz będzie płacił, wypłacał lub przelewał pieniądze na telefon BLIKIEM, może wygrać cenne nagrody. Pula nagród to ponad 2,6 mln zł, w tym 9 rocznych pensji o łącznej wartości 84 tys. zł każda i 15 015 czeków o wartości 100 lub 200 zł.
Tegoroczna kampania promująca loterię znacznie różni się od poprzednich. Słowem klucz, który towarzyszy BLIKOMANII, jest spokój. Twórcy kampanii przekonują, że przy niewielkim wysiłku i odrobinie szczęścia, można zagwarantować sobie i swoim bliskim komfort finansowy nawet przez rok, wystarczy płacić BLIKIEM i wygrać nagrodę.
Zobacz również
Dzięki udziałowi w BLIKOMANII dodatkowa pensja i ponad 15 tys. innych nagród są na wyciągnięcie ręki, wystarczy odrobina szczęścia. Mamy nadzieję, że możliwość wygranej zachęci nie tylko obecnych, ale także nowych użytkowników do płatności BLIKIEM wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Startowi BLIKOMANII towarzyszy szeroka kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych, radiu i kinie. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która współpracuje z BLIKIEM. Media zaplanował i zakupił Spark Foundry.
Mówi się, że pieniądze szczęścia nie dają, ale niewątpliwie mogą zapewnić spokój, zwłaszcza jeśli na konto co miesiąc wpływa mimochodem dodatkowa pensja. To właśnie spokój stanowi słowo klucz w najnowszej kampanii promującej BLIKOMANIĘ. Naszym przewodnikiem po świecie pełnym błogiego zen jest Tomasz Kot, który niczym mantrę przekazuje nam, jak prosta jest droga do osiągnięcia stanu spokoju – mówi współautorka pomysłu Natalia Karawajczyk, creative group head w Change Serviceplan.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Roczne pensje do wygrania
W loterii jak co roku może wziąć każdy, kto płaci BLIKIEM. Do wygrania jest aż 9 rocznych pensji o wartości 84 tys. zł każda. Dla zwycięzców to dodatkowe 7 tys. zł miesięcznie wprost na ich konto.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, w ramach BLIKOMANII codziennie przyznawane są czeki BLIK o wartości 100 zł. Dodatkowo, jeśli wygrana transakcja zostanie wykonana zbliżeniowo BLIKIEM lub użytkownik zrealizuje ją na platformie Allegro – wówczas ma on szansę otrzymać podwójną nagrodę – czek na 200 zł. Łączna pula nagród w tegorocznej BLIKOMANII to ponad 2,6 mln zł.
Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl, zrealizować transakcję weryfikacyjną w kwocie symbolicznej złotówki, która weźmie udział w losowaniu. Wszystkie pieniądze z rejestracji trafią na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci na realizację programów edukacyjnych m.in. cyberbezpieczeństwa, skierowanych do dzieci. Codzienne transakcje BLIKIEM zwiększają szansę na wygraną.