Darek Palarczyk, dotychczas związany z agencją OS3, objął stanowisko Art Directora. Współpracował przy projektach dla takich marek jak BMW Polska, Mitsubishi, PKO BP, ING Bank, Deutsche Bank, Orange, L’Oreal, Procter&Gamble, Enea, USP, Hasbro, Danone, Hortex, Hoop Polska, Ferrero czy Kompania Piwowarska. Swoje siedmioletnie doświadczenie zdobywał między innymi na stanowisku Art Directora i Interactive Designera.
Michał Sadowski obejmuje stanowisko Copywritera. Przez ostatnie cztery lata w barwach TBWA/Tequila realizował między innymi kampanie ATL, BTL i digital dla AXA Polska, AXA Direct, Foodcare, Lukas Bank, Muller, NIVEA, Durex, Manufaktura, Sympatia.pl (Nissan, Henkel, Pedigree, Smirnoff). Wcześniej Michał pracował w Change Integrated i Saatchi&Saatchi.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1