Kampania digital obejmuje działania na platformach Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz display. Jej trzy flighty skupiać się będą na najważniejszych filarach loterii – dużej liczbie atrakcyjnych nagród, łatwej mechanice akcji oraz niskim progu wejścia. Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do odwiedzenia najbliższej lodziarnio-kawiarni Grycan i kupienia produktów za 10 zł lub wielokrotność tej kwoty. Każda zdrapka to szansa na wygranie jednej z miliona nagród.
To kolejna współpraca agencji ASAP&ASAP z marką Grycan po zeszłorocznej kampanii digital w sezonie letnim. Tym razem Agencja nie tylko odpowiada za strategię, kreację, produkcję oraz zakup i optymalizację mediów w obszarze digital, ale jest także autorem KV loteryjnego.
Zobacz również
Kolejna duża kampania digital dla tej samej marki to dla nas powód do dumy i dowód, że nasze podejście do kreacji, mediów oraz wysokiej jakości obsługi Klienta sprawdza się w praktyce. Zasięgowe kampanie, żeby przyniosły założony efekt, wymagają kompleksowej analizy zarówno z punktu widzenia optymalizacji mediów, jak i strategii komunikacji. Klient zorganizował loterię i postawił na sprawdzony mechanizm ze zdrapkami. Ta prosta mechanika konkursowa, połączona z efektywną kampanią, z pewnością znacząco przełożą się na wyniki sprzedażowe Klienta – komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer / partner.
Kampanijne materiały BTL przygotowuje Mirage Studio, Value Media odpowiada za zakup reklamy radiowej, a Solski Communications prowadzi działania media relations oraz współpracę z influencerami na Instagramie. Organizatorem loterii jest właściciel marki Grycan.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]