„Rozwój” to hasło, które towarzyszy dziś wszystkim profesjonalnym agencjom kreatywnym. Dlaczego? Bo tylko szybkie reagowanie na zmieniającą się rzeczywistość i dostosowywanie do niej swojej oferty pozwalają nadążać za oczekiwaniami i potrzebami klientów.
W myśl tej zasady działa agencja IDH (Idealia Group), która od 12 lat oferuje kompleksowe działania marketingowe związane z obecnością w internecie – tworzy strony i sklepy internetowe, realizuje kampanie, monitoruje i projektuje. Agencja współpracowała z takimi globalnymi markami jak Citroën, Peugeot, DS Automobiles, DS Smith, OVOO, ING Bank Śląski, Super-Pharm, Vigo System.
Zobacz również
– Dzięki elastycznemu podejściu i precyzyjnie dobranemu teamowi sprawnie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniającego się środowiska marketingu internetowego. Nasze doświadczenie, unikalne know-how i doskonała komunikacja pozwalają na świadczenie najwyższego standardu obsługi we wszystkich obszarach digital marketingu – mówią twórcy agencji.
Oczywiście rozwój to ciągły proces – przez ostatnie dwa lata agencja przechodzi intensywne zmiany umacnia swój core usług – development, komunikację, performance i design. Ostatniej z tych kategorii agencja poświęca od niedawna zupełnie oddzielny projekt Warsaw Styles, który zrodził się z chęci edukacji klientów na temat designu i pokazania stylu pracy designerów z zespołu IDH.
Czym jest dokładnie Warsaw Styles?
To zupełnie nowy projekt skierowany do klientów rożnych branż działających zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jego celem jest podkreślenie wysokiej jakości prac warszawskich grafików, ich indywidualnego stylu i podejścia do designu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W Idealia Digital Hub zajmujemy się marketingiem, a design był tylko jednym z elementów naszej obsługi klienta. Natomiast w Warsaw Styles stawiamy design na pierwszym miejscu i holistycznie podchodzimy do klienta – mówią twórcy Warsaw Styles. – Zebraliśmy multidyscyplinarny zespół o szerokim zakresie kompetencji z obszarów designu, kreowania wizerunku marek i zarządzania procesami kreatywnymi. W pracy z Klientami korzystamy z wypracowanych przez nas, autorskich metod projektowych, wykorzystujemy design thinking, a także wzornictwo – dodają.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twórcy Warsaw Styles podkreślają, że ich myślenie projektowe kładzie nacisk na obserwację, współpracę, uczenie się, wizualizację idei oraz prototypowanie, uwzględniając całą perspektywę biznesową marki. Na podstawie tego podejścia opracowywany jest szczegółowy plan działań. Wizje i twarde dane przekładane są później na język kreacji, który jest podstawą do realizacji pomysłów.
Inteligentne i świeże wykorzystanie designu
Nad wysoką jakością projektów realizowanych w ramach Warsaw Styles stoi Dawid Bogucki – head of design studio, który w obszarze grafiki działa od 2003 roku. Od tego czasu współpracował z takimi markami jak Porsche, McDonald’s, Nike, Bacardi, LOT czy PKO.
Specjalnością Dawida są szczegółowe i dopracowane pod każdym kątem projekty digitalowe, w tym projekty stron internetowych. Jak żaden inny twórca potrafi za pomocą swoich projektów przekazać charakter danej marki i stworzyć dla niej angażującą stronę internetową, będącą jej najlepszą wizytówką.
– Moim celem jest inteligentne i świeże wykorzystanie projektowania do tego, aby opowiadać historie tak autentyczne, jak to tylko możliwe – opisuje swoją działalność Bogucki.
Zdobyte przez twórców Warsaw Styles doświadczenie pozwala zrozumieć i kreatywnie rozwiązać problemy, z którymi zgłaszają się wszyscy klienci, niezależnie od rodzaju działalności, jaką prowadzą.
Jeśli jesteś ciekawy, jakie dokładnie projekty wychodzą ze studia Warsaw Styles, odwiedź stronę www.warsawstyles.com
Artykuł powstał we współpracy z Idealia Group