Radek ostatnio związany był z agencją Plej, w której pełnił rolę creative group head opowiadającego za digitalową obsługę marki Play. Wcześniej współpracował m.in. z Scholz & Friends Warszawa, JWT Warszawa, OS3 i Isobar. W firmach tych pełnił funkcje od copywritera do dyrektora kreatywnego. W latach 2013 – 2016 związany z Leo Burnett, w której był senior copywriterem. Był Jurorem w konkursach KTR i Papaya Young Creators, mentorem konkursu Mam Pomysł na Sartup, a także wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy.
W trakcie dotychczasowej kariery obsługiwał między innymi marki Orange, T-mobile, Virgin Mobile, Mercedes-Benz, Tchibo, Rossmann, P&G, McDonald’s, Samsung. Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów branżowych.
Zobacz również
Cieszę się, że Radek wraca do nas bogatszy o doświadczenie i wiedzę, które umożliwią prowadzonemu przez niego zespołowi, realizację kreatywnych i biznesowych wyzwań zarówno klientów, jak i agencji – powiedział Maciej Porębski, executive creative director Leo Burnett Warszawa.