Stary logotyp spółki zastąpiony został nowoczesnym, prostym logo. Używana w nim wcześniej strzałka zmieniła się w charakterystycznie wydłużony ogonek „w” na końcu nazwy firmy symbolizujący wzrost, który od zawsze jest w DNA spółki. Zamiast gradientu zastosowano jednolite kolory. Zrezygnowano z ciemnych kolorów używanych dotychczas w komunikacji marki na rzecz jasnych barw – białego i miodowego. Zdecydowano się na prosty krój czcionki – bez ozdobników, symbolizujący szukanie nowoczesnych rozwiązań. Firma używa też monogramu (sygnetu) w formie litery „w”.
Zdecydowaliśmy się na rebranding tj. odświeżenie logotypu, unowocześnienie kolorystyki, wypracowanie sygnetu oraz przede wszystkim wystartowanie z nową stroną internetową, aby wszystkie te elementy odzwierciedlały to, co oferujmy naszym klientom: nowoczesne, transparentne rozwiązania łatwe do implementacji – mówi Olga Talarska, communication & marketing manager w Waytogrow. – W ostatnich latach Waytogrow z małego, polskiego start-upu z potencjałem urosło do międzynarodowej spółki technologicznej i chcieliśmy, by komunikacja wizualna odzwierciedlała te zmiany – dodaje.
Zobacz również
W ramach odświeżenia komunikacji firma przygotowała też nową stronę internetową pod adresem www.waytogrow.com. Jasno przedstawione zostały rozwiązania, jakie wydawcom oferuje firma, sposób ich implementacji i dostępne formy współpracy. Głównym językiem strony jest angielski, bowiem Waytogrow mocno stawia na międzynarodowy rozwój.
W samym 2021 r. Waytogrow urosło o 61%, a w 2022 roku planujemy podwoić tempo wzrostu. Chcieliśmy, by za rozwojem biznesu szły zmiany wizerunkowe. Bardzo szybko rośnie zespół, stale unowocześniamy nasze produkty, wprowadzamy innowacje w technologiach, z których korzystają klienci na coraz to nowych zagranicznych rynkach. Dzięki ścisłemu partnerstwu z Google, współpracy z organizacjami branżowymi oraz naszemu doświadczeniu dajemy naszym klientom wartość dodaną: wiedzę, wsparcie i dopasowaną do ich potrzeb technologię. Wszystko to napędza nasz szybki wzrost i chcemy, by nasz wizerunek odzwierciedlał to, co osiągamy pracą zespołu – mówi Kamila Kownacka, chef executive officer w Waytogrow.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowy logotyp Waytogrow oraz strona i inne elementy komunikacji powstały we współpracy z agencją about ad z Poznania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing