Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Donateo i Przelewy24 nawiązały współpracę

O autorze
2 min czytania 2022-06-09

Donateo nawiązało kolejną znaczącą współpracę i rozszerza swoją obecność online. W systemie płatności internetowych Przelewy24 pojawi się opcja przekazania wpłaty na cele charytatywne. Oznacza to, że Donateo pojawi się na formatce płatniczej Przelewy24, która widoczna jest na etapie realizowania płatności w tysiącach e-sklepów. Fintechowy projekt autorstwa BetterPOS promuje ideę mikrodonacji w formie drobnych, ale częstych wpłat dla pozarządowych organizacji  dobroczynnych.

Donateo, innowacyjna platforma fintech, z sukcesem rozwija kolejne funkcjonalności. Dzięki niedawno podpisanej umowie z operatorem płatności Przelewy24, opcja przekazania mikrodatku pojawi się we wszystkich obsługiwanych przez niego witrynach e-commerce. Donateo, jako jedyny podmiot w Polsce, oferuje tak transparentną i przyjazną użytkownikom aplikację przeznaczoną do wspierania organizacji charytatywnych.

Ostatnie miesiące przyniosły wiele zmian. Donateo intensywnie się rozwija, czego dowodem jest kolejna już, znacząca umowa. Przelewy24 to pewny, rozpoznawalny partner, który działa na bardzo dużą skalę. Dzięki tej współpracy mamy możliwość dotarcia do całkiem nowej bazy potencjalnych darczyńców. Dla naszych fundacji partnerskich oznacza to ogromną szansę – mówi Krzysztof Adamski, CEO BetterPOS i pomysłodawca Donateo. – Aplikacja Donateo to produkt unikatowy na skalę Polski i Europy. Został stworzony tak, aby  bez problemu można było zintegrować go z istniejącą już infrastrukturą, zarówno w kanałach online, jak i offline. Z założenia ma to być projekt przystępny i dostępny dla każdego – dodaje.

Właściciele platform e-commerce będą mieli możliwość dodania aplikacji Donateo do formatki płatności serwisu Przelewy24. Dzięki temu, mogą rozszerzyć swoje portfolio działań realizowanych w ramach CSR (Corporate Social Responsibilty). Elastyczna pozostaje także wysokość datków, która może wynosić ułamek sumy koszyka, stałą, drobną wpłatę lub propozycję określoną na podstawie ścieżki zakupowej konsumenta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Cieszę się z nawiązania partnerstwa z Donateo. Ostatnie lata pokazały, jak ważne jest solidarne wsparcie organizacji pozarządowych, które niezależnie od otaczającej nas rzeczywistości niosą pomoc najbardziej potrzebującym. Ta współpraca będzie naszą cegiełką, dzięki której klienci sklepów online zyskają możliwość bezpiecznych, drobnych wpłat, które zostaną przekazane bezpośrednio na konto organizacji charytatywnej – mówi Jacek Kinecki, CEO Przelewy24.

Wśród wielu organizacji partnerskich Donateo są m.in. Polska Akcja Humanitarna, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce czy Polska Federacja Banków Żywności. Środki przekazane podczas zakupów online trafiają bezpośrednio na konto wspartej fundacji, co odzwierciedla wyciąg z konta bankowego darczyńcy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dotychczas, wpłaty za pośrednictwem Donateo można było dokonać za pomocą stacjonarnych datkomatów Donateo w jednym z 500 punktów partnerskich. Można je znaleźć między innymi w centrach handlowych M1, sieci Telakces.com, sieci sklepów Społem czy kawiarniach ETNO Cafe. Działają także wirtualne skarbonki. Już niebawem opcja wspierania przez Donateo pojawi się na istniejących już terminalach płatniczych w najpopularniejszych sieciach, m. in. spożywczych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się