W konkursie Golden Arrow co roku nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe, które wyróżniły się na rynku pod kątem ich efektywności i innowacyjności. Tym roku na liście nominowanych kampanii znalazły się dwa projekty realizowane przez MADOGZ.
Cztery nominacje otrzymała kampania „Prawdziwe historie” – Wartburg przygotowana dla marki OTOMOTO z Grupy OLX. Projekt będzie rywalizował o nagrody w kategoriach: Digital Marketing – social media, Digital Marketing – Wideo, Digital Marketing – kampania internetowa, Kampania zintegrowana – Business to consumer (B2C).
Z kolei kampania sprzedażowa „Bez cacania” zrealizowana przez MADOGZ z wykorzystaniem formatu modular video dla marki 321Sprzedane.pl, została nominowana w kategorii „Digital marketing – Innowacja internetowa”.
W tym roku jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji przyzna nagrody i wyróżnienia w 23 kategoriach. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 23 czerwca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing