Ania Gadecka dołącza do Dziadka do orzechów jako associate creative director

Anna Gadecka dołączyła do działu kreacji agencji Dziadek do orzechów. Pełni tam rolę associate creative directora i od razu rozpoczęła pracę przy największych projektach agencji.
O autorze
1 min czytania 2022-06-10

Wcześnie Ania pracowała w takich agencjach jak Euro RSCG 4D, Brain, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i 180heartbeats + JUNG v MATT. Część swojej kariery rozwijała jednak poza Polską. W Londynie pracowała w Y&R, Crispin Porter & Bogusky, w Brukseli w DDB, a we Francji na stałe w Fred&Farid.

Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nominacji i nagród m.in. dwie shortlisty w Cannes i jedyną dla Polski złotą statuetkę „Golden Bullet” w konkursie Young Guns Awards. Pracowała zarówno dla lokalnych jak i globalnych klientów: Heineken, L’Oreal, Absolut, Ikea, RSBC (Royal Society for Blind Children), McVities, Cacharel.

W międzyczasie stworzyła projekt Agency Tour. Jest także współtwórczynią projektu Bee Saving Paper.

Anna przede wszystkim jest mega pracowitą i wspaniałą osobowością. Współpraca z nią jest unikalnym doświadczeniem dla całego zespołu. Cieszę się, że osoba z tak dużym doświadczeniem wzmocniła kreacje Dziadka do orzechów – mówi Tomasz Gębala, creative director w agencji Dziadek do orzechów.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj