W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz planowanie działań komunikacyjnych marki, w tym prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami, celebrytami i influencerami oraz wsparcie komunikacyjne Lycopene Health w projektach specjalnych.
Lycopene Health mimo, iż dopiero rozpoczyna swoją działalność na polskim rynku, pragnie stać się jedną z czołowych marek skutecznie wspierających ludzi na całym świecie w ochronie przed stresem oksydacyjnym oraz w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników takich jak choroby nowotworowe.
Zobacz również
W ostatnich latach coraz częściej młode i innowacyjne marki, dzięki swojej kreatywności i nieustępliwości zmieniają świat na lepsze. Bardzo cieszymy się, iż wspólnie z Lycopene Health będziemy realizować działania bliskie naszym wartościom – w duchu „meaningful connections”. Dodatkowo bardzo cieszymy się, że mamy szansę pracować przy projekcie na tak wczesnym jego etapie, równolegle z teamem R&D po stronie klienta – komentuje Tomasz Lis, managing director Havas PR Warsaw.
Na czele nowego start-up’u stoi Artur Soliński – prezes Lycopene Health, natomiast szefem sprzedaży w firmie jest Artur Pacanowski.
Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu i potrwa do końca 2022 roku. Zespół obsługujący Lycopene Health po stronie Havas PR Warsaw poprowadzi Katarzyna Wiernicka-Ponikło, Consulting Director.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing