Havas PR Warsaw odpowiada za komunikację pierwszego na świecie napoju antyoksydacyjnego LycopenPRO

Do grona klientów Havas PR Warsaw dołączył start-up Lycopene Health – producent pierwszego na świecie napoju antyoksydacyjnego LycopenPRO. Misją firmy jest wspieranie ludzi na całym świecie w profilaktyce chorób przewlekłych.
O autorze
1 min czytania 2022-06-14

W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz planowanie działań komunikacyjnych marki, w tym  prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami, celebrytami i influencerami oraz wsparcie komunikacyjne Lycopene Health w projektach specjalnych.

Lycopene Health mimo, iż dopiero rozpoczyna swoją działalność na polskim rynku, pragnie stać się jedną z czołowych marek skutecznie wspierających ludzi na całym świecie w ochronie przed stresem oksydacyjnym oraz w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników takich jak choroby nowotworowe.

W ostatnich latach coraz częściej młode i innowacyjne marki, dzięki swojej kreatywności i nieustępliwości zmieniają świat na lepsze. Bardzo cieszymy się, iż wspólnie z Lycopene Health będziemy realizować działania  bliskie naszym wartościom – w duchu „meaningful connections”. Dodatkowo bardzo cieszymy się, że mamy szansę pracować przy projekcie na tak wczesnym jego etapie, równolegle z teamem R&D po stronie klienta – komentuje Tomasz Lis, managing director Havas PR Warsaw.

Na czele nowego start-up’u stoi Artur Soliński – prezes Lycopene Health, natomiast szefem sprzedaży w firmie jest Artur Pacanowski.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu i potrwa do końca 2022 roku. Zespół obsługujący Lycopene Health po stronie Havas PR Warsaw poprowadzi Katarzyna Wiernicka-Ponikło, Consulting Director.

Słuchaj podcastu NowyMarketing