Po publikacji „Branże regulowane w social media” i „Formach angażowania użytkowników w social media”, przyszedł czas na „CSR w social media”.
Coraz więcej marek i organizacji decyduje się na działania w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility). Natomiast często nie ma świadomości, że o ile CSR nie jest sam w sobie wyodrębniony w polskim prawie, to przejawy jego realizacji mogą być przedmiotem regulacji. Widząc ogromne zainteresowanie tematem, ale też potencjalne niebezpieczeństwo czyhające na marketerów, postanowiliśmy nie tylko pokazać narzędzia wspierające działania CSR w social media, ale też w przystępny sposób poruszyć kwestie prawne i podatkowe. W materiale nie zabraknie też case studies pokazujących działania CSR m.in. Mastercard, Fundacji Rak’n’Roll czy Żubra (Kompania Piwowarska). Zachęcam do lektury i mam nadzieję, że publikacja przyczyni się do powstania kolejnych fantastycznych akcji CSR przy wykorzystaniu mediów społecznościowych – mówi Barbara Stańczak, head of social media w Performics (Publicis Groupe)
Zobacz również
Materiał skierowany jest do osób planujących, organizujących i promujących działania CSR w mediach społecznościowych. Pragniemy podkreślić, że dokument nie ma charakteru prawnego (porady prawnej). W tym zakresie wskazuje jedynie na co należy zwrócić uwagę, aby działania były nie tylko skuteczne, ale też zgodne z prawem i regulaminami wybranych kanałów.
Publikację można pobrać TUTAJ.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]