Mitsubishi i Bluerank podsumowują 10 lat współpracy

O autorze
2 min czytania 2022-06-22

Współpraca marki z agencją ma swój krótko- bądź średniookresowy cykl życia. Często kończy się po czasie określonym w umowie, osiągnięciu zamierzonego celu bądź wręcz przeciwnie, ze względu na brak zaplanowanych efektów współpracy. Podejście customer journey pozwala Bluerank utrzymywać długotrwałe relacje z Partnerami, które nieustająco się rozwijają, zyskując nowe obszary współpracy. Aż 8 spośród Partnerów Bluerank współpracuje z agencją dłużej niż dekadę. Jednym z nich jest Mitsubishi. Właśnie minęło 10 lat tego partnerstwa.

Bluerank prowadzi działania dla polskiej centrali oraz dla kilkunastu dealerów Mitsubishi. Współpraca agencji z marką rozpoczęła się w 2012 roku. Pierwszym obszarem działania były kampanie paid search, następnym social ads. Łącznie w obu obszarach, skalę współpracy najlepiej obrazuje budżet mediowy na poziomie niemal 4,5 mln zł w ciągu ostatnich 3 lat (17 mln zł od początku współpracy).

Partner otrzymał dedykowany dahsboard integrujący dane z różnych źródeł, w tym z CRM, gdzie łatwo można śledzić wyniki wszystkich działań marketingowych oraz konwersję (faktyczną sprzedaż). Bluerank jest także dostawcą technologii Google Marketing Platform dla Mitsubishi (DV360 i Campaign Manager) oraz zapewnia stałe wsparcie analityczne, wdrożenia, konsultacje, analizy danych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W specjalnej ofercie Bluerank dla Mitsubishi znalazły się szkolenia dla dealerów, np. ostatnio z YouTube, a wkrótce z Social Media Communication.

Na stałe dla Mitsubishi pracuje ponad 10 osób. Ich zaangażowanie w dziewięciu stałych obszarach oraz usługi dodatkowe pozwalają agencji dostarczać kompleksowy digital marketing na ścieżce Customer Journey, którego efektem są miliony sesji i aktywnie wspieranie klientów Mitsubishi na każdym etapie lejka zakupowego.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki wieloletniej współpracy nie ograniczamy się tylko do aktywności online, włączamy do naszych kampanii dane offline i uzyskujemy prawdzie data driven, co pozwala nam sprzedawać coraz więcej samochodów pomimo coraz mniej sprzyjających warunków. Mitsubishi po japońsku znaczy trzy diamenty. Jeśli powiem, że dbanie o ich najlepszą ekspozycję postrzegam jako naszą rolę przez te wszystkie lata, to powinno właściwie zobrazować nasze działania – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W tym roku agencja znów rozszerza współpracę z marką, wdrażając do stałych działań dodatkowo obszary SEO i autorskie rozwiązanie Blueattribution, które pozwala badać udział poszczególnych kanałów w ścieżce zakupowej klienta, co w sumie daje 10 stałych obszarów współpracy. Taka skala działań pozwala na dostarczanie kompleksowego digital marketingu na pełnej ścieżce customer journey.

Dwa lata temu, aby jeszcze lepiej poznać i zrozumieć produkty Partnera, zespół Bluerank zabrał samochody spod znaku trzech diamentów na road trip.

To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i otwartości – mówi Jarosław Miszczak, ówczesny head of client service, a obecnie co-managing director w Bluerank.
Nie wyobrażamy sobie prowadzenia działań marketingowych bez współpracy z Bluerank. Po dziesięciu latach nasze relacje wykraczają poza wymiar biznesowy, partnerski i sięgają wymiaru przyjacielskiego – dodaje Łukasz Wójcik, marketing & PR director w Mitsubishi Motors Polska.