Jak podaje GUS, w 2021 roku nad polskim morzem w okresie lipiec–sierpień spędziło wakacje blisko 2 mln turystów, a najpopularniejszą destynacją na Helu według nocowanie.pl były Chałupy. W 2022 roku pomimo trudnych warunków ekonomicznych nadal najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym w Polsce będzie polskie morze. Województwa pomorskie i zachodniopomorskie cieszą się największym zainteresowaniem – ponad 70% zapytań dotyczy tych obszarów.
Zabierz Liska na wakacje
Robienie zakupów na wakacjach w miejscach takich jak Półwysep Helski, gdzie do sklepu jest daleko, a w lato marketów jest zdecydowanie mniej niż klientów nie należy do przyjemnych zajęć. Dlatego Lisek wraz z partnerami w ramach hasła Wakacje z Liskiem płyną jeszcze milej chcą odciążyć turystów od codziennych obowiązków, by mogli odpoczywać nie martwiąc się o zakupy. Model q-commerce jest idealny do zaspokojenia impulsowych potrzeb tych, którzy wypoczywają na plażach, polach namiotowych i kempingach.
Zobacz również
W Lisku wierzymy, że wakacje są od odpoczywania, a nie od stania w kolejkach. Dlatego przygotowaliśmy projekt Najszybsze zakupy na plażę. Dzięki naszej usłudze turyści odpoczywający na Półwyspie Helskim nie będą musieli się martwić, że stracą swój cenny urlopowy czas w drodze do sklepu czy w kolejce. Dowieziemy im błyskawicznie zakupy na śniadanie czy obiad, przekąski i napoje na imprezę.
Jak to działa?
Lisek na Półwyspie Helskim będzie dowoził zakupy rowerami elektrycznymi i skuterami elektrycznymi na terenie Juraty, Jastarni, Kuźnicy aż do Chałup. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Lisek.app lub stronę sklep.lisek.app (działającą na desktopie).Zamówienia będą dostarczane do klientów 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku w godzinach 08.00-24.00 oraz od czwartku do niedzieli w godzinach 08.00–01.00.
Promocja
Promować projekt będą działania offline na miejscu oraz geotargetowane kampanie online.Lisek.app postawi strefy na plażach, w których będą do wypożyczenia leżaki i parawany. Planowane są również działania z lokalnymi partnerami oraz kampanie wizerunkowe i sprzedażowe online. Komunikacja projektu jest połączona z komunikacją konkretnych produktów partnerów biorących udział w projekcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt najszybsze zakupy na plażę potrwa do końca września. Partnerami projektu są marki: Big Milk, Ben & Jerry’s z grupy Unilever; Pepsi, Lipton i Lay’s z grupy Pepsico; Karmi 0,0%, Carlsberg Pilsner 0,0% i Somersby 0,0% – z grupy Carlsberg oraz Sokołów i Faktoria Win.