Sylwia Kobus wzmacnia struktury Whites jako group account manager

Do Grupy Digitalowej Whites dołączyła Sylwia Kobus, wzmacniając dział Client Service jako group account manager. Wcześniej Sylwia była związana z agencjami: Walk Digital, LiquidThreed w Grupie Publicis i Havas.
O autorze
1 min czytania 2022-06-27
Rolą Sylwii w naszej grupie jest opieka nad klientami, tworzenie długotrwałych relacji, skuteczne rozpoznawanie potrzeb klientów, celów i motywacji. Przekładając to na zdobywanie ambitnych celów – mówi Marcin Kubik, head of client service.

W Whites Sylwia będzie odpowiedzialna za działania z markami m.in.: Aldi, LOT, Goldenmark, Future Processing, Wienerberger oraz wspieranie procesów New Business. W najbliższym czasie priorytetem będzie zbudowanie zgranego zespołu.

Doświadczenie Sylwii to ponad 15 lat współpracy z agencjami przy koordynacji projektów w ramach działań marketingowych 360 sprecyzowanych na działania w digitalu. Pierwsze kompetencje zdobywała w grupie Havas Poland w agencji marketingu relacyjnego, tworząc i koordynując programy motywacyjno-lojalnościowe B2B i B2C oraz promocje konsumenckie z wykorzystaniem mechanizmu big data, business intelligence, marketingu CRM-owego. Współpracowała z markami, takimi jak: Coca-Cola, Volvo, Hortex, Danone, Beskidzkie, Mazda, Dometic Poland, WWF Polska.

„The responsibility of leadership is not to come up with all the ideas but to create an environment in which great ideas can thrive”. Jest to cytat mojej ulubionej postaci ze świata marketingu Simona Sineka – mówi Sylwia.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj