Grupa Żabka, jako pierwsza firma branży handlowej modern convenience, dołączyła do marek wybierających nowatorskie rozwiązania od AMS. Najnowsza kampania na EKO Premium Citylightach promuje Raport Odpowiedzialności (ESG) i Raport Klimatyczny Grupy „Wygodnie i odpowiedzialnie” za rok 2021. Dodatkowo działania zostały wzmocnione kontentowymi ciekawostkami z działalności przedsiębiorstwa w ogólnopolskiej sieci Digital Citylight.
Reklama na EKO Premium Citylightach, którą wybrała marka to jedna z nowości zarezerwowana dla odpowiedzialnych reklamodawców, chcących zaprezentować się na unikalnych, zielonych EKO wiatach AMS i jednocześnie przyczyniać się do odbudowy obszarów leśnych w Polsce. Za każdy kupiony panel reklamowy AMS zasadzi w imieniu klienta drzewo. Taki wybór promocji sprawozdania z realizacji strategii ESG Grupy Żabka, to wsparcie nowatorskich na rynku OOH rozwiązań. Żabka zadeklarowała osiągnięcie neutralności klimatycznej w operacjach własnych, do końca 2025 r. Ponadto, o swoich planach, ciekawostkach i działaniach informuje w kontentowych ekonewsach na Digital Citylightach AMS w największych polskich aglomeracjach.
Zobacz również
– Grupa Żabka, budując ekosystem wygodnych rozwiązań, stara się ułatwiać codzienne życie milionom swoich klientów. Wierzymy, że na wielkie zmiany wpływ mają nawet te najmniejsze, podejmowane przez nas każdego dnia decyzje. Dlatego Grupa Żabka realizuje swoje działania w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, dbając o ludzi i planetę, a zobowiązania Grupy w tym obszarze są ściśle zintegrowane z jej celami biznesowymi – mówi Rafał Rudzki, dyrektor ds. ESG Żabka Polska. – EKO Premium Citylight oraz Digital Citylighty AMS to możliwość zaistnienia w przestrzeni miejskiej w nowy sposób i dotarcie do szerokiego grona odbiorców – dodaje.
Wybór kontentowej oferty na nośnikach Digital Citylight zapewnia większe możliwości w zakresie prezentacji treści. Największa tego typu sieć Digital OOH w Polsce oferuje najwyższej jakości prezentację treści, umożliwia elastyczną zmianę layoutu i daje możliwości opowiedzenia szerzej historii marki. Nośniki wyposażone są w ekologiczne oświetlenie LED i w ramach zminimalizowania smogu świetlnego przygaszane są w godzinach nocnych.
– Cieszymy się, że Grupa Żabka jest w gronie wiodących i zaangażowanych społecznie marek, które świadomie wybierają nowatorskie rozwiązania reklamowe – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nasza ekologiczna oferta ciągle się rozwija, a w połączeniu z najnowszą technologią i siłą kontentu, wspiera marki w realizowaniu ich odpowiedzialnościowych celów – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Media zaplanował i zakupił Spark Foundry, a za kreację odpowiada agencja JUST.
Słuchaj podcastu NowyMarketing