PZU przekonuje w kampanii, że jest firmą przyjazną i zapewnia spokój swoim klientom. Działania oparta są o insight: „94% zadowolonych klientów PZU” z tego jak szybko i sprawnie PZU rozwiązało ten problem, a odszkodowanie zostało wypłacone w wysokości gwarantującej pokrycie szkody.
W ramach działań przygotowano landing page (www.strestest.pl), na którym osadzony jest 3-pytaniowy quiz, badający poziom stresu. Użytkownik ma za zadanie wybrać w teście to, co widzi na plamach Rorschacha. Po przejściu testu użytkownik widzi zabawne interpretacje na temat swoich wyborów. Nad wszystkim czuwa psychoanalityk, znany ze spotu, który stwierdza także poziom stresu użytkownika i w razie potrzeby radzi aby skorzystał z usług PZU, gdyż właśnie to zapewni mu potrzebny spokój.
Zobacz również
Landing page (www.strestest.pl) wspierany będzie ponad miesięczną kampanią display, m.in. w serwisach: Onet.pl, Gazeta.pl oraz w stronach grup Goldbach i IDMnet.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing