Chevrolet z kampanią screeningową w modelu RTB

Na zlecenie Chevrolet Poland, Amnet jako pierwszy w Polsce realizuje kampanię w modelu Real-Time Bidding na powierzchni premium. Kampania screeningowa nowego Chevroleta Trax realizowana jest we współpracy z portalem Money.pl oraz NK.pl.
O autorze
1 min czytania 2013-09-25

Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych nabywców nowym modelem Chevroleta – Trax. Jednym z elementów kampanii wizerunkowej jest dedykowana kreacja graficzna w formie screeningu. To połączenie dwóch formatów reklamowych: tapety i billboarda/doublebillboard’a, dzięki czemu reklama zajmuje dużą powierzchnię i jest doskonale widoczna, co jest szczególnie ważne w kampaniach wizerunkowych. Reklama Chevroleta Trax w modelu RTB wyświetlana jest jedynie wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami www Chevroleta.

– Wierzę, że model zakupu reklam Real-Time Bidding będzie coraz częściej gościł na powierzchni premium największych wydawców. Połączenie formy screeningowej z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania spowoduje, że marka czy produkt będą lepiej rozpoznawalne, a kampanie reklamowe coraz bardziej skuteczne. – komentuje Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska

Kampania skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, w wieku 30-54 lat, mieszkańców dużych miast prowadzących aktywny styl życia. Są to osoby zainteresowane nowinkami technologicznymi i poszukujące nowych wyzwań, które traktują internet jako źródło informacji i rozrywki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania screeningowa Chevroleta Trax wystartowała we wrześniu bieżącego roku. Za przygotowanie i koordynację kampanii RTB odpowiada Amnet Polska oraz dom mediowy Carat . 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się