Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych nabywców nowym modelem Chevroleta – Trax. Jednym z elementów kampanii wizerunkowej jest dedykowana kreacja graficzna w formie screeningu. To połączenie dwóch formatów reklamowych: tapety i billboarda/doublebillboard’a, dzięki czemu reklama zajmuje dużą powierzchnię i jest doskonale widoczna, co jest szczególnie ważne w kampaniach wizerunkowych. Reklama Chevroleta Trax w modelu RTB wyświetlana jest jedynie wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami www Chevroleta.
– Wierzę, że model zakupu reklam Real-Time Bidding będzie coraz częściej gościł na powierzchni premium największych wydawców. Połączenie formy screeningowej z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania spowoduje, że marka czy produkt będą lepiej rozpoznawalne, a kampanie reklamowe coraz bardziej skuteczne. – komentuje Paweł Laskowski, Managing Director Amnet Polska
Zobacz również
Kampania skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, w wieku 30-54 lat, mieszkańców dużych miast prowadzących aktywny styl życia. Są to osoby zainteresowane nowinkami technologicznymi i poszukujące nowych wyzwań, które traktują internet jako źródło informacji i rozrywki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania screeningowa Chevroleta Trax wystartowała we wrześniu bieżącego roku. Za przygotowanie i koordynację kampanii RTB odpowiada Amnet Polska oraz dom mediowy Carat .
Słuchaj podcastu NowyMarketing