W nowej kampanii LEGO udowadnia, że klocki LEGO są idealne na każdą pogodę. Bez względu na to, czy pada deszcz, czy świeci słońce, każdy odnajdzie w klockach LEGO coś, co w niezwykle kreatywny sposób umili jego czas. Niezależnie od aury panującej za oknem, zabawa klockami LEGO to świetnie spędzony czas, rozwijający dziecięcą kreatywność oraz pasje poprzez budowanie i przebudowywanie takich zestawów jak np. LEGO City, LEGO Friends czy LEGO Creator.
W kampanii wykorzystano głównie media digital display z landing pagem kierującym do dedykowanej strony promocyjnej ALTO oraz ekrany digital outdoor. Reklama emitowana na ekranach reklamowych Screen Network wykorzystuje dane pobierane w czasie rzeczywistym, do uruchamiania dynamicznych reklam pogodowych.
Zobacz również
Kampania została oparta o trigger pogodowy. Wyświetlenie spotu, warunkowane jest wybranym przez klienta zdarzeniem. W przypadku kampanii dla marki LEGO emisja spotu zależy od tego: czy w okolicy ekranu właśnie świeci słońce, czy pada deszcz – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network.
Wyświetlane spoty reklamowe są na bieżąco dopasowywane do zmieniających się warunków atmosferycznych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Przed każdym wyświetleniem spotu ekran „sprawdza”, czy w jego okolicy świeci słońce, czy pada deszcz i emituje spot dopasowany do bieżącej sytuacji. Reklama dopasowuje się więc do warunków, których doświadcza osoba znajdująca się w okolicy telebimu. Ułatwia to złapanie uwagi odbiorcy i zainteresowanie reklamowanym produktem – tłumaczy Damian Rezner.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania zaplanowana została przez agencję mediową Initiative oraz Polsat Media AdScreen i potrwa do końca lipca.