Edwin Zasada – objął stanowisko creative strategy director, przejmując tym samym opiekę nad zespołami kreacji, social mediów oraz influencer marketingu. Dodatkowo Zasada dołączył do kadry zarządzającej agencji JU:, którą tworzy wraz z Dominiką Dychą, client service director i Krzysztofem Bińkowskim, CEO.
Paula Myśliwiec – objęła stanowisko social media & influencer manager. W agencji JU: odpowiada za obsługę kluczowych Klientów w tym obszarze.
Zobacz również
Magdalena Szymańska – objęła stanowisko social media & influencer specialist.
– Naszą ambicją strategiczną jest praca z najlepszymi i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Dlatego inwestujemy w budowę doświadczonego, kompetentnego zespołu i nadal będziemy bardzo aktywni w tym zakresie. Doświadczenie Edwina pozwala nam efektywniej zarządzać rozwojem samej agencji a jego kompetencje strategiczno-kreatywne realnie podnoszą jakość pracy, którą wykonujemy dla naszych Klientów. Paula i Magda są dla nas bardzo istotnym wsparciem w procesach planowania i realizacji projektów. Zyskujemy managera i specjalistę z wysokimi standardami i wieloletnią praktyką pracy z najbardziej wymagającymi markami. Cieszymy się, że są już z nami i witamy na pokładzie JU: – komentuje Krzysztof Bińkowski.
Edwin Zasada, związany jest z branżą od ponad 11 lat. Doświadczenie reklamowe zdobywał, pracując w K2 Media, Tailor Made PR czy Cut The Mustard, gdzie tworzył i realizował kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem influencer marketingu oraz social mediów. Klienci, dla których pracował to m.in. Lech i Lech Free, Klarna, Electrolux, Lovi, Żubr, Playboy, Costa Coffee.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Paula Myśliwiec działa od 8 lat na rynku komunikacji marketingowej, zdobywając doświadczenie między innymi w Platinium Cast, Tailor Made PR, czy Sigma Bis. Podczas swojej kariery zawodowej pracowała dla takich marek jak PZU, Luksja, Carex, Avene, Lovi, Electrolux, czy Original Source realizując kampanie SoMe z zakresu influencer marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Magdalena Szymańska stawiała swoje pierwsze kroki i zdobywała doświadczenie jako office manager w Tailor Made PR, gdzie już jako junior account pracowała z takimi markami jak: Bombay Sapphire, Patrone, Żywiec Zdrój, Mattel (m.in. Fisher-Price). W Lensomai Communication zajmowała się komunikacją i współpracą z influencerami m.in. MójCatering i Winiarni Zamojskiej.