Handy Bag z kampanią influencer marketingową dla worków na śmieci

TERRITORY Influence, agencja wspierająca marki w działaniach influencer marketingowych, zrealizowała dla francuskiego producenta worków na śmieci – Handy Bag kampanię influencer marketingową, której celem było zwiększenie rozpoznawalności marki oraz najnowszej linii ultra mocnych worków na śmieci.
O autorze
1 min czytania 2022-07-22

Do realizacji kampanii zostało zaangażowanych 3 000 konsumentów (nano i mikro influencerów) – właścicieli pojemników na odpady, których średnia liczba obserwujących na Instagramie wynosiła 972 osoby. Wszyscy uczestnicy kampanii byli zainteresowani poznaniem najnowszego produktu marki, a 72% z nich miała okazję wypróbować worki na śmieci Handy Bag po raz pierwszy.

Misją zaangażowanych konsumentów było przetestowanie oraz zaprezentowanie zalet innowacyjnego produktu, takich jak ultra wytrzymałość i wodoodporność. W tym celu uczestnicy kampanii otrzymali VIP box zawierający rolki marki Handy Bag z przesuwanymi uchwytami (w wybranym przez siebie rozmiarze) oraz 10 kuponów rabatowych.

W trakcie trwania kampanii wyselekcjonowani uczestnicy publikowali kreatywne treści w mediach społecznościowych, pod hasztagiem: #HandyBagUltraResistant, zabawiając i edukując społeczność na temat właściwości wytrzymałych worków. W efekcie promowany produkt spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem, nie tylko ze strony aktywowanych użytkowników, ale także społeczności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj