Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że Andrea Incontri dołącza do wielkiej ‘rodziny’ Benettona, ponieważ rozpoznaliśmy w nim gotowość, entuzjazm i badania, które pozwolą przekroczyć cele, które charakteryzowały narodziny i historię naszej marki. Benetton to przedsiębiorstwo przemysłowe i kreatywne, które przyczyniło się do zwiększenia wrażliwości na modę i podniesienia świadomości na temat wielu kwestii społecznych, z którymi borykają się Włochy w ciągu ostatnich 50 lat. Przybycie Incontri wniesie nową energię do historii sukcesu, firmy i marki, które chcą dokonać zmiany pokoleniowej i poprowadzić włoski przemysł w tych latach, w których redefinicja społecznej roli mody i odzieży wydaje się pilna – komentuje Massimo Renon, dyrektor generalny Grupy Benetton.
W sierpniu na wszystkich kanałach pojawi się nowa kampania reklamowa pod kierownictwem artystycznym Incontriego, która zaprezentuje kolekcję United Colors of Benetton Jesień Zima 2022-23. Kolekcja Lato 2023, pierwsza zaprojektowana przez Andrea Incontri, zostanie oficjalnie zaprezentowana we wrześniu przy okazji Tygodnia Mody w Mediolanie.
Zobacz również
Dzięki studiom architektonicznym i doświadczeniu twórczemu – wyrażone zarówno poprzez własną markę, w której zapewnił przekrojowe spojrzenie na kreatywność w modzie, jak i poprzez kierownictwo kreatywne Tod’s, gdzie wykazał się umiejętnością nawiązania dialogu między kreatywnością, a rynkiem – Incontri obejmuje rolę projektanta i inżyniera projektowego. Podstawą jego stylu jest to, co sam nazywa formalnym odejmowaniem. Ta zasada pozwala opisywać marce Benetton złożoność aktualnej rzeczywistości na świecie.
Jestem bardzo zaszczycony, że mogę dołączyć do Benettona. Jest to firma, marka, filozofia twórcza i produktowa, której historia ma wielkie znaczenie zarówno dla mojego osobistego i zawodowego wykształcenia, jak i dla historii Włoch jako całości, i to nie tylko w dziedzinie przemysłu i mody. Z wielką dumą przyjmuję tę nominację, ponieważ pozwala mi ona uczestniczyć w projekcie wartości, które obejmuje nie tylko odzież, ale szeroki zakres zagadnień kulturowych dotyczących zmiennych aspektów współczesnego humanizmu – mówi Incontri.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]