Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością i ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są mądre przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować pyszne danie dla całej rodziny.
– W kampanii Mądrego Obiadu skupiliśmy się na wykorzystaniu formatów obecnie trendujących w SoMe, czyli na Tik Tokach oraz Reelsach – krótkich formach video z wykorzystaniem chwytliwej muzyki. Użycie tego typu treści pozwoliło dotrzeć do szerszego grona użytkowników i użytkowniczek oraz pokazało, że marka Carrefour jest otwarta na zmiany i nowości nieustannie występujące w mediach społecznościowych – mówi Olga Jakubiak, head of social media w K2 Create.
Zobacz również
Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach. Pośród przygotowywanych materiałów, największą popularność zyskało video przygotowane na platformę Tik Tok, które w ciągu zaledwie 6 dni osiągnęło prawie 9 mln wyświetleń. Efektywne ze względu na wzrost współczynnika świadomości było także dodanie placementu Reels na Instagramie. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Kampania rozpoczęła się w czerwcu i jest kontynuowana. Współpraca z K2 Create ma charakter stały.
Przepisy dostępne są na stronie www.carrefour.pl/lp-madry-obiad.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing