ATLAS od 2015 roku jest głównym sponsorem Kamila Stocha. Nasz najbardziej utytułowany skoczek narciarski od początku współpracy podkreślał, jak ważna jest dla niego kooperacja z polską, rodzimą firmą. ATLAS natomiast nie tylko sponsoruje działania Kamila, ale też aktywnie zaprasza go do różnych działań marketingowych, w które Mistrz chętnie się angażuje. Można powiedzieć, że ta wzorcowa współpraca sponsor – sportowiec, wypełniona jest mnóstwem wspólnych, kreatywnych aktywności.
ATLAS Mówi z udziałem Kamila Stocha
Tym razem Kamil Stoch został zaproszony do podcastu „ATLAS Mówi”. Jest to ciekawa inicjatywa działu komunikacji marki ATLAS, do której zapraszani są inspirujący goście i w ramach której poruszane są ciekawe tematy. Kamil będzie gościem aż kilku najbliższych odcinków tego formatu. Trzykrotny Mistrz Olimpijski, dwukrotny Mistrz Świata, dwukrotny zdobywca Kryształkowej Kuli, najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, a jednocześnie wieloletni Ambasador marki ATLAS w trakcie rozmów z redaktorkami marki ATLAS podzielił się ciekawostkami ze swojego sportowego, ale i prywatnego życia. W ten sposób powstało pięć odcinków – wyjątkowe rozmowy, o sporcie, życiu i współpracy z Atlasem.
Zobacz również
Po raz pierwszy w historii Kamil Stoch udzielił tak głębokiego i szczegółowego wywiadu, w którym opowiada o życiu, zdradza ciekawostki kadrowe i mówi o naszej współpracy. Postawiliśmy na nowoczesną i bardzo popularną obecnie formę przekazu, jaką są wideo podcasty. Każdy z odcinków to oddzielna historia, opowiedziana przez Mistrza. Nie zabrakło w niej prawdziwych, niepublikowanych dotąd smaczków z życia Kamila. Myślę, że to nie lada gratka dla jego fanów. A wiemy, że wśród naszych Fachowców jest wielu wielbicieli naszego Ambasadora. Już niebawem wszystkie wideo podcasty będą dostępne na naszym kanale „Atlas Mówi” na YouTube – mówi Aneta Dobrzańska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.
Na pierwszy ogień – sport
W bloku sportowym, składającym się z dwóch odcinków, Kamil Stoch opowiedział o tajnikach skoków narciarskich, a także o tym co robić, by osiągnąć sukces. Zapytany o składowe dobrego sezonu i co sprawia mu największą frajdę, podkreślał, że dla sportowca czy kibiców najważniejszą składową są wyniki. Stoch mówił, że po każdym sezonie analizuje swoją skuteczność i sprawdza, co jeszcze może poprawić w technice skoku. Zapytany o największy sukces stwierdził, że była nim pierwsza wygrana w Pucharze Świata – zawody odbywały się w rodzinnej miejscowości Kamila. Wspominał atmosferę, reakcję publiczności i ciepło, z jakim się spotkał. Mistrz podkreślił też, że jego wynik, jest efektem pracy całego zespołu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W podcaście padły także pytania o mity dotyczące życia skoczka, o strach na skoczni, o skok idealny i najtrudniejszy sezon. Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszym odcinku, dostępnym tutaj: Atlas Mówi Kamil Stoch o sporcie – cz. I – YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Drugi odcinek będzie kontynuacją części o sporcie. Kolejny podcast poświęcony został ciekawostkom z życia prywatnego. W ostatnim bloku tematycznym poświęconym współpracy skoczka z marką ATLAS, udział weźmie także żona Kamila – Ewa Bilan-Stoch.
Rozmowy prowadzą Natalia Maślanka i Olga Kabała z działu komunikacji branżowej marki ATLAS. Odcinki znaleźć można na kanale Atlas na YouTube.pl: youtube.com/c/atlaspolska.