W dziale kreacji i designu awansowało 5 osób. Team Adam Czartoryski i Aga Nowak-Dadas objęli stanowiska seniorskie. Adam został senior copywriterem, a Agnieszka senior art directorką. Oboje mają po 8 lat doświadczenia w pracy w reklamie. Wcześniej pracowali w Feeders.Agency. Mają na koncie projekty dla marek: BNP Paribas, Netflix, Cinema City, Piwo Żywiec, Orange, Polpharma, KFC, Reebok i OTOMOTO. Ich kampanie zostały wyróżnione statuetkami Mixx Awards, Innovation, KTR oraz Effie Awards.
Na seniorskie stanowisko awansował też Marcin Wroński, zostając senior copywriterem. Marcin z marketingiem związany jest od 15 lat, od 5 pracuje w Saatchi & Saatchi. Jest twórcą projektów dla m.in. Visa, IKEA, Carrefour, Pekao S.A i P&G. Za niektóre wraz z zespołem zdobył nagrody Effie, Mixx Awards czy YouTube Works.
Zobacz również
Monika Majewska awansowała na stanowisko lead designer w zespole prowadzonym przez Kamila Bugno, digital & concept design directora. Monika od 26 lat pracuje w branży reklamowej i wydawniczej. Doświadczenie zdobywała, przygotowując materiały dla marek: Whirlpool, Prince Polo, Levi’s, Wella. Od 5 lat w Saatchi & Saatchi w dziale Design Editorial tworzy pomysły graficzne kampanii oraz sesje fotograficzne. Obecnie jako Lead Designerka koordynuje pracę 7 osobowego zespołu.
Dominik Chyła również z zespołu Designu, awansował na stanowisko graphic designera. Dominik projektowaniem graficznym zajmuje się od 5 lat. Wcześniej był graphic communication specialist w IKEA Group. Na koncie ma projekty dla takich marek: IKEA, Bank Pekao S.A., OBI, MSL.
Aleksandra Mikołajczyk zarządzająca planowaniem procesów i prac w agencji, została senior traffic managerką. Z branżą związana jest od 10 lat, pierwsze kroki w reklamie stawiała w Havas Warsaw. Przygodę z Saatchi & Saatchi zaczęła 6 lat temu, a od 3 lat samodzielnie zarządza traffikiem wspierając działy kreacji i designu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W dziale Client Service awanse otrzymało 6 ekspertek zajmujących się prowadzeniem projektów. Monika Zaręba awansowała na stanowisko regional account directorki. Z branżą reklamy i jednocześnie z Publicis Groupe jest związana od 16 lat. Pracę w marketingu zaczęła wcześniej w dziale marketing KP Legia Warszawa. Doświadczenie zdobywała tworząc projekty komunikacyjne dla międzynarodowych marek jak: Garnier, Citibank, Renault, Orange, IKEA. Na koncie ma liczne nagrody w konkursach KTR, Mixx Awards, a najważniejsza z nich to Grand Prix Effie. Marta Gnarowska związana z branżą kreatywną od ponad 7 lat, została senior account managerką. Swoje pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji eventowej Orchidea Group i agencji kreatywnej Havas Warsaw. Prowadziła projekty dla m.in. dla marek: Peugeot i Citroën. Kolejną awansującą specjalistką jest posiadająca 10-letnie doświadczenie w branży Agata Smaga, account managerka. Pierwsze kroki w reklamie i client service stawiała w Ringier Axel Springer współtworząc stronę ofeminin.pl. Na koncie ma też projekty dla Rockstar, Viva czy Target. Dominika Bytner ma 7 lat doświadczenia w marketingu i od 4 lat pracuje w Saatchi & Saatchi, awansowała na stanowisko senior account executive. Wcześniej pracowała w PKO Banku Polskim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ilona Sałańska objęła stanowisko account manager. Pracę w Saatchi & Saatchi rozpoczęła 3 lata temu. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała w dziale marketingu marki DOZ S.A. Anna Ochnik-Gdula, która do agencji dołączyła w 2014 roku została senior account executive. Wcześniej zdobywała doświadczenie w spółce Agora S.A.