Dzięki partnerstwu z Anzu agencja Gameset jeszcze bardziej poszerzyła ofertę skierowaną do klientów chcących strategicznie wprowadzić swoje marki w obszar gamingu lub metaverse.
Gameset od początku istnienia oferuje najlepsze rozwiązania gaming marketingowe dla swoich klientów. Poza kompetencjami agencyjnymi oraz siecią twórców możemy teraz realizować pionierskie rozwiązania z zakresu in-game advertisingu dzięki naszemu partnerowi Anzu. Cieszymy się wyjątkowo z tej współpracy, ponieważ już teraz polscy klienci będą mogli korzystać z najlepszych praktyk z całego świata w zakresie umieszczania reklam display wewnątrz gier tak, aby były efektowne i efektywne – mówi Piotr Bombol, chief strategy officer w Gameset, a także członek zarządu LTTM.
Zobacz również
Rynek gier w Europie Wschodniej szybko się rozwija. Przewiduje się, że do końca tego roku będzie wart 2 miliardy dolarów, a do 2027 roku w tym regionie będzie 77 milionów graczy, dlatego tym bardziej cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją Gameset. Współpraca Anzu i Gamesetu oznacza, że reklamodawcy w Europie Wschodniej będą mogli dotrzeć do tej ogromnej, szybko rosnącej grupy odbiorców za pomocą reklamy w grze, która pozwala zachować wrażenia z rozgrywki. Dotarcie do tej ogromnej grupy odbiorców w efektowny i efektywny sposób jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki naszej opatentowanej, adaptacyjnej technologii, niedawnej współpracy z IAS oraz pełnemu pakietowi integracji z innymi zaufanymi dostawcami AdTech – mówi Stephanie Lublinski, head of partnerships (Emerging Markets) w Anzu.