W ramach współpracy marka zaangażowała się m.in. w przekazanie zapasu produktów higienicznych na festiwalowe pole namiotowe. W ich skład wchodzą podstawowe środki czystości dla kobiet m.in. tampony, podpaski, jak i płyny oraz chusteczki do higieny intymnej. Oprócz tego produkty znajdą się w boxach festiwalowych, a otrzymają je festiwalowicze i ambasadorzy, którzy nabyli bilety premium. Your KAYA oraz SBM FFestival przygotowali także wspólny konkurs, gdzie do wygrania będą bilety na tegoroczną edycję wydarzenia.
Zarówno Your KAYA jak i SBM FFestival podzielają te same wartości. Obu markom bliskie jest ekologiczne podejście i inkluzywność, stąd współpraca ta jest bardzo naturalna. W tym roku na teren festiwalu każdy uczestnik może wejść z własnym bidonem, tak aby nie generować niepotrzebnych odpadów, na miejscu dostępne będą wielorazowe kubki, woda do uzupełniania oraz strefa gastronomiczna wolna od plastiku. Sam festiwal jest również przyjazny osobom z niepełnosprawnościami, o co organizatorzy zadbali wspólnie z Fundacją Polska Bez Barier.
Zobacz również
Your KAYA to ekologiczna marka produkująca środki do higieny intymnej i pielęgnacji z misją edukowania i uświadamiania odbiorców w kontekście tematów związanych z szeroko rozumianą seksualnością i innych „wstydliwych” zagadnień. Marka mierzy się z problemem tematów tabu publikując edukacyjne i eksperckie artykuły w serwisie You KNOW, który daje poczucie przynależności, wartościowe, rzetelne treści oraz bezpieczną i otwartą przestrzeń do swobodnego zgłębiania siebie.
SBM FFestival jest flagową imprezą wytwórni muzycznej SBM LABEL oraz agencji SOLD OUT. Pierwsza edycja odbyła się w 2016 roku i stała się tradycją na stałe wpisaną w harmonogram polskich festiwali muzycznych. Z roku na rok wydarzenie przyciąga coraz to większe grono słuchaczy różnych gatunków muzycznych. SBM FFestival to także mnóstwo wydarzeń towarzyszących, m.in. panele dyskusyjne i warsztaty różnego rodzaju.
Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 25-27 sierpnia na Lotnisku Bemowo Babice w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing