YouTube Works Awards 2022 to druga edycja konkursu organizowanego przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.
Jury złożone z 27 ekspertek i ekspertów z branży marketingowej i kreatywnej oceni zgłoszone prace w 7 kategoriach:
Zobacz również
-
Multiscreen Excellence dla kampanii z innowacyjnymi strategiami mediowymi, wykorzystującymi YouTube;
-
Compelling Storytelling, w której ocenione będą kampanie wykorzystujące formaty różnej długości i serie reklam do tworzenia angażujących historii;
-
Art & Culture dla kampanii, które korzystają z dorobku różnych dziedzin kultury;
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Ingenious Insight dla kampanii opartych na ciekawych obserwacjach;
- Action Driver, czyli kategoria dedykowana kampaniom, które zachęcają do podjęcia konkretnego działania;
- The Underdog dla kampanii, które pomimo niewielkich budżetów osiągnęły spektakularne wyniki;
- Force for Good dla kampanii zakrojonych na szczytne cele.
Dodatkowo przyznane zostanie Grand Prix konkursu dla najlepszej spośród wszystkich kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji ze strategicznym wykorzystaniem YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Praktyczne wskazówki na temat poprawnego wypełnienia formularza zgłoszeniowego można poznać oglądając webinar dotyczący zgłoszeń do YouTube Works.
Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do północy 12 września 2022 roku, wypełniając formularz na stronie konkursu: yt.be/workspl.
Udział w konkursie jest bezpłatny.