Back to school z PayPo to odpowiedź na wyższe koszty wyprawki
Według raportu UCE Research i Hiper-Com Poland, ceny artykułów szkolnych wzrosły (rdr) średnio o 14,2 proc. (dane z pierwszych dwóch tygodni lipca tego i ubiegłego roku). Zakupy niezbędnego, szkolnego wyposażenia są więc dla wielu rodziców coraz większym ciężarem, dlatego PayPo organizuje kampanię „Back to school z PayPo”. To odpowiedź na wyzwanie stojące przed rodzicami w przeddzień pierwszego dzwonka.
Posłuchaj podcastu:
Szeroka promocja w mediach i portalach społecznościowych
Akcję promuje kampania w największych polskich serwisach ogólnoinformacyjnych, skierowanych do rodziców. W portalach takich jak m.in. kobieta.onet.pl, kobieta.wp.pl, kobieta.gazeta.pl. przeczytać można artykuły dedykowane akcji, podejmujące temat kompletowania wyprawki szkolnej. Działania contentowe wspiera szeroko zakrojona kampania display na najbardziej wizerunkowych placementach reklamowych na tych portalach, stargetowana pod osoby zainteresowane zakupami szkolnymi. Równolegle PayPo prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie, która dotarła do prawie 4 milionów osób.
Zobacz również
Dodatkowo „Back to school z PayPo” promowana jest przez kilkunastu influencerów, z kategorii parenting, gwarantujących dotarcie do niemal 2 mln osób na Instagramie. Wśród nich znalazły się między innymi: Wiola Wołoszyn, Anna Bardowska i Karolina Tuchalska-Siermińska. Są to przede wszystkim rodzice dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym i nastoletnim, którym nieobcy jest temat kompletowania wyprawki szkolnej i powrotu do szkoły swoich pociech. W swoich kreacjach dzielą się własnymi doświadczeniami związanymi ze szkolnymi zakupami oraz sposobami na ich sprytne zaplanowanie. Całość kampanii dopełniają publikacje na największych blogach parentingowych, które miesięcznie odwiedza w sumie około 1 mln użytkowników, a także artykuły w sieci lokalnych portali informacyjnych.
Outdoor – autobus PayPo przypomina o powrocie do szkoły
PayPo w ramach kampanii Back to school postawiło również na działania outdoorowe. W okresie trwania akcji na ulicach Warszawy, Poznania i Łodzi można zobaczyć autobus, obrandowany hasłem kampanii, a także logotypami PayPo i partnerów akcji. Autobus świetnie wpasowuje się w tematykę powrotu do szkoły, a także dopełnia inne aktywności promocyjne, pomagając dotrzeć do jak największej grupy odbiorców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania Back to School z PayPo to jedna z tych akcji promocyjnych, w której przede wszystkim stawiamy na precyzyjne targetowanie do odpowiedniej grupy docelowej. Postawiliśmy na wiele kanałów komunikacji i nośników reklamowych, gdyż zależało nam, aby dotrzeć z przekazem do jak największej liczby zainteresowanych zakupami z PayPo w sklepach, z którymi współpracujemy. To dla nas bardzo istotne, gdyż realizując działania reklamowe, zależy nam, aby generować naszym partnerom nowych klientów i dodatkowe transakcje. W ten sposób realizujemy swoją misją, którą jest nie tylko dostarczenie szybkiej i wygodnej metody płatności, ale również zwiększanie sprzedaży w sklepach partnerów. Już teraz możemy śmiało powiedzieć, że od początku trwania akcji zakupy z PayPo w sklepach biorących w niej udział zrobiło blisko 100 000 osób – mówi Piotr Szymczak, dyrektor operacyjny PayPo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Równolegle oprócz głównej kampanii, PayPo zrealizowało w tym okresie dodatkowe działania marketingowe z partnerami, m.in. z wykorzystaniem najnowocześniejszego w Polsce pod względem jakości ekranu reklamowego, znajdującego się na wejściu do galerii Westfield Arkadia. W ostatnich dwóch tygodniach sierpnia można tam zobaczyć kampanię przygotowaną wspólnie z marką CCC.
Szczegóły kampanii Back to School z PayPo, w której udział wzięło blisko 20 popularnych sklepów, są dostępne na stronie poświęconej akcji: z.paypo.pl/Back2schoolzPayPo.