Spotkanie przeznaczone jest dla osób zawodowo związanych z UX, specjalistów z branży digital marketingu, e-commerce oraz entuzjastów e-marketingu, którym zależy na aktualizowaniu swojej wiedzy.
Dlaczego warto przyjść na spotkanie?
Każdy, kto chce wiedzieć all about UX, zdecydowanie powinien wziąć udział w tym wydarzeniu. W jego trakcie będzie można zdobyć wiedzę nie tylko na temat UX, ale – co równie istotne – podzielić się doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi całej branży digital.
Zobacz również
Będzie merytorycznie, gdyż swoje prelekcje wygłoszą jedni z najbardziej doświadczonych ekspertów w zakresie User Experience w Polsce. Jednym z nich będzie Mateusz Bober, ekspert Ideo Force i doświadczony UX/UI designer, który ma na swoim koncie realizację ponad 150 projektów związanych z User Experience. Mateusz realizował projekty dla największych marek takich, jak m.in. Ciarko Design, Targi Kielce czy Autotesto.
Nazwiska pozostałych prelegentów zostaną ujawnione już wkrótce.
Czy to wydarzenie jest dla Ciebie?
Jeśli chcesz zdobyć ekspercką wiedzę przekazaną w przystępnej formie, nowe doświadczenia, kontakty i inspiracje do stosowania skutecznych rozwiązań w zakresie UX – nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W trakcie 3-godzinnego spotkania wysłuchasz prezentacji specjalistów, a także będziesz mieć okazję wymienić się doświadczeniami podczas networkingu. Gwarantujemy, że Twoja sieć kontaktów po tym wydarzeniu uzupełni się co najmniej o kilkanaście wartościowych nazwisk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
UX Meeting to już kolejne wydarzenie branżowe organizowane przez agencję Ideo Force, którego celem jest nie tylko przekazywanie wiedzy z zakresu e-marketingu, ale też integracja środowiska pasjonatów i wszystkich osób zainteresowanych branżą digital.
UX Meeting. All about UX – jak wziąć udział w spotkaniu?
Bilety na wydarzenie można nabyć pod linkiem: evenea.pl/pl/wydarzenie/uxmeeting.
Koszt uczestnictwa to 10 zł.
Partnerem głównym wydarzenia jest Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie (UTH).