Kampania “Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” podbija YouTube

Połączone teamy agencji digitalowej MRM i agencji reklamowej McCann Warsaw realizują zintegrowaną strategię dla marki Tablica.pl. Tylko w pierwszych 10 dniach emisji pierwszy spot na YouTube obejrzało ponad 785 tysięcy osób.
O autorze
0 min czytania 2013-10-01

Kampania „Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania”, obejmująca działania offline i online potrwa do końca października 2013 r. W dowcipny i lekki sposób, zachęca do sprzedania przedmiotów, których nie używamy, a które mogą spodobać się komuś innemu.

Drugi ze spotów, który został wyemitowany tydzień później, do tej pory zobaczyło ponad 471 tysięcy osób.


Kampanii towarzyszyły trzy koncepty kreatywne – reklamy były emitowane na portalach onet, gazeta.pl, youtube, 02, interia, evolution, filmweb, TVN24, Nasza klasa, demotywatory, kwejk, wp, zumi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

McCann Worldgroup wygrała obsługę Tablica.pl w dwuetapowym przetargu, który został rozstrzygnięty w sierpniu br.