MODIVO świętuje Międzynarodowy Dzień Dużego Rozmiaru

Międzynarodowy Dzień Dużego Rozmiaru to święto każdego, kogo wymiary mogą uchodzić za niestandardowe. Z myślą o wszystkich klientach eobuwie.pl oferuje buty w rozmiarze od 16,5 do 52,5 i udostępnia rewolucyjne rozwiązanie esize.me oraz skaner stóp 3D, który pomaga wskazać odpowiedni rozmiar obuwia.
O autorze
2 min czytania 2022-09-02

Bo rozmiar… nie ma znaczenia

Rozmiar obuwia statystycznej dorosłej Polki to nieco ponad 38, natomiast Polaka – 42,3. Jednak istnieje wiele odstępstw od powyższej średniej. Długa stopa, zwłaszcza wśród kobiet, często stanowi istotny problemem podczas doboru odpowiedniego obuwia. Mierzą się z nim także gwiazdy znane wszystkim z pierwszych stron gazet, w tym Scarlett Johansson, która przy wzroście zaledwie 160 cm ma rozmiar 41 czy Gwyneth Paltrow nosząca buty w rozmiarze 43. Jednak według Księgi Rekordów Guinessa, niekwestionowanym zwycięzcą w tej kategorii jest 26-letni Wenezuelczyk Jeison Orlando Rodriguez Hernandez, którego stopy mają około 40 cm długości. Zgodnie z europejską rozmiarówką nosi obuwie w rozmiarze 67.

Jednak w modzie nie ma miejsca na ograniczenia. Aby jak najwięcej klientów znalazło produkty dopasowane do ich wymiarów, marka eobuwie.pl dysponuje bardzo szeroką rozmiarówką. Najmniejszy oferowany w jej sklepach rozmiar to 16,5, a największy 52,5 z wkładką o długości blisko 34 cm. Co ciekawe, najczęściej wybierany rozmiar zaliczany do większych to 45. Stanowi on blisko 10 proc. całej sprzedaży segmencie obuwia.

Oprócz tabeli rozmiarów oraz szczegółowej specyfikacji każdego z produktów, na stronie eobuwie.pl oraz w naszych sklepach stacjonarnych udostępniliśmy klientom narzędzie esize.me, które wykonuje skan stóp 3D i porównuje go z wykonanymi wcześniej skanami obuwia. U osób, które zdecydują się skorzystać z tej innowacyjnej usługi, zaledwie w 5 sekund mierzona jest nie tylko długość i szerokość stopy, ale także jej obwód i wysokość podbicia. Dzięki temu mogą oni niezależnie od różnic w rozmiarówkach producentów bardzo precyzyjnie dobrać odpowiednie buty, co pozwala zaoszczędzić czas i zminimalizować ryzyko konieczności zwrotu towaru – mówi Robert Bogacki, digital innovation lead w MODIVO SA.

Dodatkowo, dla dzieci i młodzieży w wieku od około 2 do 15 lat esize.me posiada dodatkowo funkcję prognozowania wzrostu stóp, umożliwiającą ocenę, jak konkretny wybrany rozmiar będzie dopasowany w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Idealne buty biegowe

W tym roku eobuwie.pl wprowadziło kolejne rozwiązanie wspierające klientów w znalezieniu idealnie dopasowanych butów. Tym razem marka postanowiła pomóc biegaczom. W 9 sklepach stacjonarnych w Polsce powstał specjalnie przystosowany Running Corner. Znajduje się w nim zarówno skaner stóp, jak i nakładka Asystent Sportowy, czyli specjalna mata pozwalająca sprawdzić, jakim typem biegacza jest dany klient. Rozwiązanie pozwala wskazać nie tylko odpowiedni rozmiar, ale i dobrać obuwie pod względem supinacji, pronacji i kilku innych parametrów

Udostępnienie klientom zakątku biegacza to wsparcie naszych klientów w zakupie jak najlepiej dopasowanych produktów. Tym razem postanowiliśmy skupić się na biegaczach, bowiem z roku na rok przybywa osób, które rozpoczynają przygodę z tą dyscypliną sportu. Dobór odpowiedniego obuwia w naszych Running Cornerach jest niezwykle prostym i intuicyjnym procesem. Wystarczy wykonać skan 3D stóp, następnie przebiec przez nakładkę Asystent Sportowy, aby zobaczyć, jak pracuje stopa na tzw. mapie nacisku. Ostatni etap to udział w przygotowanym kwestionariuszu, który jest dostępny na tabletach. Po jego wypełnieniu klient otrzymuje rekomendacje odnośnie najlepiej dopasowanych dla niego produktów – tłumaczy Robert Bogacki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Running Corner to także miejsce, w którym wyeksponowane są buty biegowe najpopularniejszych i najlepszych marek sportowych. Jest to rozwiązanie zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z bieganiem, jak i tych, które od lat uprawiają ten sport. Na każdym etapie doboru produktów klientom pomoże przeszkolona obsługa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się