– W kompleksowej obsłudze naszych klientów tworzymy rozwiązania kreatywne i technologiczne, w których strategia jest zawsze kompasem i osią zintegrowanych działań. Dołączenie Weroniki do zespołu to dla nas ważne wzmocnienie – to strateżka o silnych kompetencjach kreatywnych. Jej doświadczenie, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i interaktywnych, pozwolą nam tworzyć jeszcze bardziej efektywne rekomendacje strategiczne dla naszych partnerów – mówi Bartek Gołębiowski, founder & creative director agencji GONG.
Weronika z branżą reklamową i strategią związana jest od 2009 r. Karierę rozpoczęła w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 r. jako senior strategic planner w agencji Grey odpowiadała za komunikację IKEA Polska. W 2018 r. dołączyła do zespołu agencji Leo Burnett, w której opiekowała się strategicznie takimi markami jak: Samsung, Orange i Otodom.
Zobacz również
W portfolio jej projektów znajduję się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: „Kallaxomierz” – nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA „Kuchnia Spotkań” – nagrodzony złotym Effie w 2016 r. oraz kampania IKEA „Jesienne zmiany po swojemu” – nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]