Spoty reklamowe promujące kredyt gotówkowy CASH-BACK utrzymane są w sportowej, ale i humorystycznej konwencji. Akcja pierwszej reklamy, którą można zobaczyć w telewizji już od 1 października, rozgrywa się na wypełnionym po brzegi stadionie tenisowym. To kolejna niestandardowa metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Tym razem zobaczymy go na szklanym ekranie w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego.
– Udział w spotach reklamowych eurobanku to dla mnie za każdym razem wielkie wyzwanie aktorskie. Tym bardziej ucieszyła mnie możliwość wcielenia się w rolę gwiazdy kortów tenisowych i to w podwójnym wydaniu – w meczu z samym sobą. Na szczęście nie był to mój pierwszy kontakt z rakietą tenisową – tak Piotr Adamczyk komentuje swój udział w najnowszym spocie reklamowym eurobanku.
Zobacz również
Nowa kampania eurobanku oddaje ideę promocji CASH-BACK. Niekonwencjonalność i dynamika spotu nawiązuje do innowacyjności i unikalności kredytu gotówkowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.
Metryczka spotu:
- Hasło reklamowe: kredyt gotówkowy CASH-BACK część każdej raty wraca do Ciebie
- Klient: eurobank
- Agencja: Brasil
- Branża: finanse
- Typ kampanii: produktowa
- Termin: październik-grudzień 2013
- Dom mediowy: Starcom
- Dom produkcyjny: Propeller Film
- Manager projektu: Agnieszka Szarek, Anna Ciszewska
- Art director: Łukasz Stachniak
- Copywriter: Michał Kubik, Jan Kleyff
- Account Supervisor: Magdalena Szewczuk
- Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
- Reżyseria: Marcin Serafin
- Zdjęcia: Sebastian Miklaszewski
- Montaż: Wojtek Włodarski
- Muzyka: nd.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]