Agnieszka z branżą reklamową związana jest od ponad 7 lat. Początkowo w Edipresse Polska pracowała w dziale reklamy digitalowej. Od 2017 w Leo Burnett zaczynała na stanowisku account executive w dziale client service, następnie w 2018 na account manager, a od 2020 jako Account Supervisor prowadziła team zajmujący się obsługą Klientów zarówno na rynku polskim jak i bałtyckim, wspierając rozwój ich biznesu działaniami wielokanałowymi.
Jest ekspertką od obsługi 360 ze szczególnym naciskiem na działania digitalowe – projektowanie stron brandowych, advergaming, aktywacje konsumenckie i B2B. Posiada doświadczenie pracy z Klientami z branży FMCG, motoryzacyjnej, retail, a także farmaceutycznej.
Zobacz również
Agnieszka Tarnik, to multidyscyplinarna ekspertka, która jest niezwykle skuteczna w prowadzeniu działań mających na celu rozwój biznesu Klientów. Wraz z zespołem Leo Burnett bardzo cenimy specjalistyczną wiedzę Agnieszki, wyczucie rynku konsumentów, a także łatwość z jaką przychodzi jej profesjonalne spojrzenie na potrzeby klientów, których wspiera w swojej pracy. Cieszę się, że mogę ogłosić ten w pełni wypracowany przez Agnieszkę awans. To, że mamy w naszej agencji ekspertkę z wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu komunikacji 360 z dużym naciskiem na działania digitalowe w pełni odpowiadające na potrzeby dzisiejszego marketingowego rynku, umacnia nas na drodze rozwoju technologicznych i innowacyjnych rozwiązań jakie w naszej ofercie otrzymują klienci – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.