Do aBooster, firmy zajmującej się promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych, dołączyli Aleksandra Keller jako user acquisition specialist oraz Norbert Mazur, obejmując stanowisko head of business development. Wcześniej oboje byli związani z CCC, jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Jednocześnie aBooster wprowadza do swojej oferty nowe usługi dla aplikacji mobilnych – tworzenie i wdrażanie strategii user acquisition oraz app store optimization, a także konsulting.
Aleksandra Keller w aBooster na stanowisku user acquisition specialist odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii akwizycji oraz retencji użytkowników aplikacji mobilnych. Zajmuje się również integracją platform analitycznych oraz planowaniem strategii ASO i UA. Wcześniej jako junior mobile media buyer w CCC była odpowiedzialna za realizację i optymalizację kampanii efektywnościowych oraz ASO dla aplikacji w sieciach reklamowych na 8 rynkach.
Zobacz również
Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Containers in Motion i Peugeot Société Anonyme. Współtworzone przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Performance Marketing Diamonds CEE oraz Mobile Trends Awards.
Norbert Mazur jako head of business development w aBooster odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów. Wcześniej w CCC na stanowisku mobile app performance manager zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki – od developmentu, przez marketing, po sprzedaż. W ciągu roku, wraz z zarządzanym przez siebie zespołem sprawili, że została ona pobrana ponad 8 mln razy. W latach 2020 – 2021 był związany z bankiem PKO BP, w którym stworzył wewnętrzny zespół do zakupu mediów efektywnościowych, analityki i wsparcia kanałów sprzedaży w aplikacji IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO.
Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Reprise, należącej do holdingu IPG Mediabrands oraz domu mediowym Codemedia. Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach marketingowych, mobile i e-commerce, m.in. MIXX Awards Europe, Mobile Trends Awards, MIXX Awards, Performance Marketing Diamonds CEE, eCommerce Awards czy Golden Arrow.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najtrudniejszy etap w rozwoju aplikacji mobilnej zaczyna się zazwyczaj zaraz po jej stworzeniu. To właśnie wtedy pojawiają się pytania – „co dalej?”, „jak mam pozyskać użytkowników?”, „jak wyróżnić się na tle konkurencji?”, „jak ją monetyzować?” oraz wiele innych. W aBooster naszym celem jest odpowiadanie na nie poprzez realizację odpowiednio dobranych działań. Wierzę, że doświadczenie Aleksandry i moje pozwolą nam skutecznie wspierać twórców oraz właścicieli aplikacji mobilnych w osiąganiu ich celów biznesowych – mówi Norbert Mazur, head of business development, aBooster.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do tej pory aBooster wspierał twórców i właścicieli aplikacji mobilnych w monetyzacji aplikacji za pomocą autorskiego pakietu SDK (Software Development Kit), tworzonego we współpracy z największymi reklamodawcami na rynku. Teraz firma wprowadziła do swojej oferty kolejne usługi:
- User acquisition (UA) – realizację kompleksowych kampanii dla aplikacji mobilnych, których celem jest pozyskanie nowych użytkowników – od stworzenia kreacji, przez przygotowanie strategii, konfigurację i wdrożenie, po optymalizację. Współpracuje w tym zakresie z wieloma sieciami reklamowymi, nie tylko Google i Meta.
- App Store Optimization (ASO) – realizację procesu zwiększania widoczności aplikacji w sklepach, takich jak: Google Play, App Store czy Huawei AppGallery, poprzez m.in. dobór i optymalizację słów kluczowych, wsparcie we właściwym przygotowaniu i doborze zasobów kreatywnych czy wdrożenie strategii recenzji.
- Konsulting w zakresie użyteczności i monetyzacji aplikacji mobilnych, realizowany w oparciu o audyty analityczne, UX i procesów sprzedażowych.