W najnowszej kampanii OOH LEGO Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii. Kontekstowe kreacje i dobrane do nich punkty styku zwracają uwagę odbiorców, zapewniając dotarcie do grupy docelowej i przekazując ideę marki.
Najnowsza kampania LEGO Friends zachęca szczególnie dziewczynki do podążania swoją drogą i szukania pasji dzięki inspiracjom dostępnym w przestrzeni miejskiej. Działania reklamowe zostały zaplanowane na czas przygotowań do powrotu do szkoły i zapisywania się na zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania.
Zobacz również
Pełne emocji chwile eksplorowania przestrzeni miejskiej to idealny moment, aby dotrzeć do odbiorcy z dopasowanym komunikatem, w idealnym czasie i miejscu. OOH wzmacnia te emocje, budzi potrzeby i angażuje. Nowa kampania LEGO doskonale wpisuje się w możliwości reklamy Out-of-Home, a przekaz wzmocniony kontekstem zapewniają synergię w efektywnym kierowaniu przekazu reklamowego do odbiorcy – mówi Tomasz Muraszko, head of product marketing z AMS.
Szukamy pasjonatów sztuki, poszukiwaczy przygód, miłośników zwierząt, odkrywców i nie tylko. W przestrzeni miejskiej znaleźliśmy miejsca, gdzie mogą się spotkać z naszą reklamą, dopasowując komunikat do tych okoliczności – mówi Agata Czech – senior digital marketing manager Poland, Ukraine & Baltics z LEGO – Jesteśmy blisko naszych odbiorców i mamy nadzieję, że nowa kampania LEGO Friends zaowocuje nie tylko świetną zabawą, ale również zainspiruje do działania i rozwijania swoich pasji – dodaje.
Staraliśmy się dobierać lokalizacje tak, aby zestaw LEGO Friends znajdujący się na layoucie nawiązywał do miejsca w okolicy, które jest tematycznie związane z daną pasją – mówi Łukasz Kozłowski, managing director z Initiative Media Warszawa – W Trójmieście i na wybrzeżu można zobaczyć layout z żaglówką, w okolicy ZOO – zestaw z dzikimi zwierzętami, a akademię kosmiczną np. przy planetarium i Centrum Nauki Kopernik. Dopasowana kreacja do kontekstu i miejsca, to potencjał na zwiększenie absorpcji przekazu reklamowego – dodaje.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania LEGO Friends powstała w ramach produktu #AMSbackTOschool zaprojektowanego na podstawie analizy łączącej segmenty OOH: klasyczny OOH i digital OOH (Digital Indoor w galeriach) tak, aby przeprowadzić odbiorcę przez całą ścieżkę konsumencką. Dzięki temu OOH angażuje i pobudza do działania, a kampania DOOH w galeriach, dzięki bliskości punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję zakupową i zwiększa konwersję sprzedaży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing