Benetton prezentuje kampanię stworzoną przez nowego dyrektora kreatywnego, Andrea Incontri

You can be everything, be Benetton – to hasło najnowszej kampanii włoskiej marki United Colors of Benetton. Zarządzana przez nowego dyrektora kampania koncentruje się na różnorodności, odnawiając wizerunek marki i jednocześnie nie rezygnując z jej niepowtarzalnego stylu.
O autorze
1 min czytania 2022-09-07

Andrea Incontri zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję United Colors of Benetton podczas wrześniowego Milan Fashion Week. Andrea zachwycił team Benettona swoją wszechstronną wizją twórczą, a marka powierzyła mu zadanie umieszczenia produktu w centrum strategicznego pozycjonowania marki i poprowadzenia jej dziedzictwa w przyszłość.

Nowe podejście dostrzeżemy już w kampanii Jesień Zima 2022. Incontri zinterpretował na nowo kolekcję, której atuty to dzianina pozyskiwana w procesie zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju i  najwyższej jakości tkaniny. Autorem zdjęć jest Giampaolo Sgura, „ambasadorką” kampanii została holenderska top modelka Rianne Van Rompaey, a stylizację powierzono pochodzącemu z Danii, Jakobowi K.

Zdjęcia mają neutralne tło, na którym wyróżniają się kolory ubrań Benetton – noszonych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Skupiają się na ciele jako języku i narzędziu narracyjnym które pozwala każdemu wyrazić swoją tożsamość, złożoną z wielu pragnień, uczuć, ambicji i kruchości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Możesz być wszystkim”, głosi nowy tagline profile United Colors of Benetton na Instagramie. To początek nowego etapu, w którym celebracja różnorodności, która zawsze była znakiem rozpoznawczym marki Benetton, nabiera bardziej intymnego, współczesnego niuansu, związanego z nieskończonymi obliczami każdego człowieka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing