Andrea Incontri zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję United Colors of Benetton podczas wrześniowego Milan Fashion Week. Andrea zachwycił team Benettona swoją wszechstronną wizją twórczą, a marka powierzyła mu zadanie umieszczenia produktu w centrum strategicznego pozycjonowania marki i poprowadzenia jej dziedzictwa w przyszłość.
Nowe podejście dostrzeżemy już w kampanii Jesień Zima 2022. Incontri zinterpretował na nowo kolekcję, której atuty to dzianina pozyskiwana w procesie zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju i najwyższej jakości tkaniny. Autorem zdjęć jest Giampaolo Sgura, „ambasadorką” kampanii została holenderska top modelka Rianne Van Rompaey, a stylizację powierzono pochodzącemu z Danii, Jakobowi K.
Zobacz również
Zdjęcia mają neutralne tło, na którym wyróżniają się kolory ubrań Benetton – noszonych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Skupiają się na ciele jako języku i narzędziu narracyjnym które pozwala każdemu wyrazić swoją tożsamość, złożoną z wielu pragnień, uczuć, ambicji i kruchości.
„Możesz być wszystkim”, głosi nowy tagline profile United Colors of Benetton na Instagramie. To początek nowego etapu, w którym celebracja różnorodności, która zawsze była znakiem rozpoznawczym marki Benetton, nabiera bardziej intymnego, współczesnego niuansu, związanego z nieskończonymi obliczami każdego człowieka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing