Droga, nie cel
Kampania opowiada historię pięciu aspirujących postaci, przyjaciół o odrębnych stylach i osobowościach, których łączy ich postawa, sposób życia i wybór nowego PRX 35 mm. Mamy tu klasyczną popkulturową scenerię – samochód, stacja benzynowa, stylowe ubrania i nieznany cel podróży. W tle typowe akordy ścieżki dźwiękowej w stylu Americana, zbliżenie na błyszczyk, ręce pełne przekąsek, jazda do wschodu słońca i tykanie pięciu zegarków PRX z pięcioma różnymi kolorami tarczy. Totalna beztroska. A nazwa stacji benzynowej? Litery PRX na euforycznie różowym neonie.
Hit z przeszłości
Wprowadzony na rynek w 1978 roku PRX symbolizował styl i wolność. Był odważny, niepokorny, a nawet buntowniczy. Ponad 40 lat później jest to nadal aktualne. Kampania uchwyciła ten graniczny moment młodzieńczego przebudzenia i poczucia wyzwolenia. Bohaterowie są pewni siebie i głodni odkrywania świata, który się przed nimi otwiera. Znajdzie się tu miejsce dla każdego. Filmowe odniesienia są znajome na tyle, aby wszyscy mogli odnaleźć w tej narracji siebie.
Zobacz również
Wszystko zostało wyrażone – PRX 35 mm
W sercu kampanii jest nowy Tissot PRX 35 mm. Odświeżony rok temu model PRX miał 40-milimetrową kopertę i mechanizm kwarcowy lub automatyczny. W tym roku Tissot dodał kopertę unisex 35 mm i modele ze szczotkowanej stali satynowej z tarczami w kolorze niebieskim, zielonym, jasnoniebieskim lub srebrnym ze szlifem słonecznym, a także model z kopertą i tarczą pokrytą powłoką PVD w kolorze żółtego złota.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pozostałe cechy odwołują się do oryginalnego PRX z 1978 roku i jego zeszłorocznej odsłony. Nadal mamy tu cienki, idealnie wypolerowany bezel, geometryczne, pionowo szczotkowane boki koperty i zwężającą się metalową bransoletę. Wewnątrz znajduje się szwajcarski mechanizm kwarcowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing