Jak wskazuje badanie przeprowadzone na zlecenie marki 4F Fuel „Aktywność sportowa i zwyczaje żywieniowe Polaków”, Polacy chcą żyć lepiej i zdrowiej (15%), być szczuplejsi (11%) i odczuwać mniej stresu*. Dla ponad połowy (64%) właściwe i zdrowe odżywianie ma duży wpływ na kondycję fizyczną, a aż 45% badanych potwierdza, że sport pomaga im w redukcji stresu w życiu codziennym. Większość pytanych (55%) regularnie sięga po produkty wspierające regenerację organizmu, takie jak suplementy diety i żywność funkcjonalną.
W najnowszej kampanii „Feeling empty? Add some Fuel” marka 4F Fuel motywuje do podjęcia ulubionej aktywności i zadbania o kompleksowe wsparcie organizmu, aby osiągać wyznaczone cele treningowe. Główna narracja oparta jest o spoty video, których bohaterami są osoby uprawiające sport. Dzięki uzupełnieniu treningu o odpowiednie produkty wspomagające organizm w trakcie wysiłku, odzyskują pełnię sił i nabierają „paliwa” do dalszego działania.
Zobacz również
Spoty emitowane są od 12 września w kanałach digital – przede wszystkim na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie i w sieci Google. Start kampanii zbiega się w czasie z debiutem marki w mediach społecznościowych. Od września 4F Fuel zyskuje własne kanały komunikacji na Facebooku i Instagramie.
Misją marki 4F Fuel jest promowanie świadomego podejścia do treningu, tak aby czerpać z niego maksimum satysfakcji i korzyści dla organizmu. W najnowszej kampanii bawimy się słowem i zachęcamy do poznania szerokiego portfolio naszych produktów, które mogą wzmocnić organizm od środka – niezależnie od tego, czy na co dzień intensywnie trenujemy czy wybieramy spokojniejsze formy aktywności fizycznej lub umysłowej – mówi Magdalena Warchoł, dyrektor marketingu OTCF S.A.
Oprócz działań online, kampania „Feeling empty? Add some Fuel” obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc branding marki obecny będzie w 30 topowych klubach fitness, m.in. ZdroFit, Just Gym, Fit Fabric, Fitness Academy i Fabryka Formy. W ramach współpracy z siecią Move TV, najnowsze spoty wizerunkowe emitowane będą na ekranach interaktywnych w 270 siłowniach w całej Polsce. Dodatkowe aktywacje zaplanowane zostały w salonach własnych marki 4F.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Koncept kreatywny kampanii powstał we współpracy z agencją PZL. Reżyserem spotów jest Igor Ignacy Leśniewski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny BEST REGARDS PRDCTN, a za postprodukcję i udźwiękowienie LocoMotive.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka 4F Fuel od ponad roku od debiutu rynkowego konsekwentnie rozwija portfolio produktów. Jest obecna w największych sieciach handlowych w Polsce. W asortymencie marki znaleźć można m.in. suplementy diety, batony proteinowe, shoty energetyczne, odżywki białkowe oraz produkty wspierające trening i regenerację.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.4f.com.pl.
* Badanie zrealizowane w sierpniu 2021 r. na zlecenie firmy OTCF S.A. i 4F Fuel przez ARC Rynek i Opinia na reprezentacyjnej próbie 1010 Polaków w wieku 18-65 lat.