Co wspólnego mają catering dietetyczny oraz mistrzyni sztuk walk? Wbrew pozorom nie tylko świadome podejście do nawyków żywieniowych oraz dbanie o zbilansowane i pełnowartościową dietę, ale również zwracanie uwagi na różnorodność i smak spożywanych posiłków.
Długo szukaliśmy znanej twarzy, która w dwustronnych relacjach byłaby „perfect match”. Markę oraz Joannę Jędrzejczyk łączy bardzo wiele. Republika Smakoszy, która pojawiła się na polskim rynku w IV kwartale ubiegłego roku, od początku swojego istnienia jest bezkompromisowa, autentyczna, podąża własnymi ścieżkami poza głównym nurtem oraz jest wierna wyznawanym wartościom. Podobnie, jak „Dżej Dżej” – podkreśla Bartosz Sobczak, brand manager w Republice Smakoszy.
Zobacz również
Aby w pełni pokazać to połączenie, H2O Creative postawiło w nowej kampanii postawić na format video, będącymi zapisem codzienności ambasadorki oraz jej zmagań z wyzwaniem w cate-ringu. Komunikacja uzupełniona jest działaniami w kanałach SoMe oraz aktywacjami konsumenckimi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja odpowiedzialna jest za kompleksową realizację sesji filmowej i zdjęciowej, za przygotowanie Key Visuali, kreację kampanii display, landing page, kreację siatek wielkoformatowych i dedykowanych formatów do sieci klubów fitness.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania rozpoczęła się z końcem sierpnia i potrwa do października włącznie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic i Performance Media.