Ambasadorzy Lecha Free zmierzyli się na paintballowej planszy

O autorze
1 min czytania 2022-09-22

W aktywacji Lech Free Challenge marka Lech Free Kompanii Piwowarskiej razem z widzami rzuca wyzwania swoim ambasadorom, dzięki czemu inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko! Uczestnikami ostatniego wyzwania z tej serii są influencerzy związani z Lechem Free i gwiazdy Polskiej Ligi Esportowej. 

Lechowi Free od lat towarzyszy hasło „Lechendy mogą wszystko”. W tym roku marka w ramach Lech Free Challenge po raz kolejny udowadnia, że to prawda. Lechendy to zwykli ludzie, którzy mają świadomość, że w codzienności kształtuje się rzeczywistość. Są gotowi pokonywać bariery i próbować nowych rzeczy, w końcu: mogą wszystko! 

Ostatni odcinek z serii jest realizowany z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów gamingowych – Piotrem IZAKIEM Skowyrskim i właśnie jego wirtualnej działalności dotyczy wyjątkowe wyzwanie. Jednak nie zmierzył się z nim sam W jego drużynie pojawili się ambasadorzy, którzy już wcześniej współpracowali z marką: Kasia Szklarczyk, Natalia Tober, Damian Janikowski i Rafał Jonkisz.

Po drugiej stronie stanęła ekipa Polskiej Ligi Esportowej, znana z rozgrywek CS:GO w składzie: Maciej „Luz” Bugaj, Paweł „reatz” Jańczak, Patryk „ponczek” Wites, Piotr „morelz” Taterka oraz Sebastian “NEEX” Trela. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Decyzją użytkowników Instagrama ekipy Lecha Free oraz PLE stanęły przed zadaniem „WEJŚCIA DO GRY”. Po wkroczeniu na paintballową arenę, na graczy czekały zadania sprawdzające refleks, celność i sprawność. W finałowej rozgrywce połączyliśmy te umiejętności w zadaniu doskonale znanym wszystkim gamerom – Capture The Flag. Żeby przekonać się, jak poszło zaproszonym uczestnikom, warto zobaczyć cały odcinek na kanale YouTube Izaka:

Każdy z odcinków Lech Free Challenge promuje poszczególne produkty z portfolio marki. Po sportowych wyzwaniach z Lechem Free Active Hydrate i lifestyle’owym wyzwaniu pod znakiem Lecha Free Dark Fruits Sour przyszedł czas na Lecha Free Lager i przeniesienie wirtualnej rozgrywki do realu. W ten sposób pokazaliśmy, że gamerzy, tak jak Lechendy, mogą wszystko!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard, za strategię mediową dom mediowy Zenith, za pomoc merytoryczną Polska Liga Esportowa, a za produkcję i postprodukcję Picturize. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się