skechers.pl to nowe miejsce w sferze online, skupiające wszystkie produkty Skechers, dające konsumentom dostęp do szerokiego asortymentu butów, w tym sneakersów, sandałów i innych produktów dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Uruchomienie nowej platformy e-commerce wspiera ekspansję naszego biznesu i modelu sprzedaży typu direct to consumer w Polsce”. Nowa strona skechers.pl pozwala nam dotrzeć i połączyć się z konsumentami gdziekolwiek i jakkolwiek preferują oni zakupy. Poprzez ten istotny kanał jesteśmy w stanie zaprezentować markę, wprowadzić kolekcje i skierować inicjatywy do szerszego grona kupujących w całym kraju, którzy mogą nie mieć dogodnego dostępu do naszych sklepów detalicznych lub sklepów dystrybuujących produkty Skechers – powiedział Grzegorz Grzegorczyk, country manager Skechers Polska.
Zobacz również
Elastyczność i otwarcie się na potrzeby klientów były podstawą naszej ulepszonej strategii B2C – direct to consumer. Inwestowanie w przestrzeń digital i e-commerce jest nie tylko ważne, ale wręcz konieczne, ponieważ w ciągu ostatnich dwóch lat znaczna część konsumentów, niegdyś niezdecydowanych i nieczujących się pewnie w tym obszarze, zmieniła swoje preferencje co do dokonywania zakupów online. Te działania przyczyniają się do dalszego rozwoju w kierunku stania się detalistą omnichannel – zdolnym do zaspokojenia popytu zainteresowanych kiedykolwiek, gdziekolwiek i w jakikolwiek sposób chcą oni dokonywać zakupów – czy to w domowym zaciszu, czy też w jednym z naszych pięknych sklepów stacjonarnych – powiedział David Weinberg, chief operating officer w Skechers.
Od czasu pierwszego uruchomienia systemu handlu e-commerce w Stanach Zjednoczonych, w 1998 roku, firma przeniosła administrowanie zamówieniami na jedną platformę, obsługującą zarówno sprzedaż internetową oraz operacje detaliczne z pomocą urządzeń dotykowych do zarządzania stanami magazynowymi w punktach sprzedaży i realizacji zamówień przez pracowników sklepów detalicznych. Marka planuje również wprowadzenie nowego programu lojalnościowego oraz innych usprawnień na rynkach, na których bezpośrednio prowadzi działalność.
Po modernizacji istniejących stron internetowych w Stanach Zjednoczonych w 2020 roku, Skechers rozpoczął dynamiczny plan wprowadzania i rozwinięcia kolejnych aktualizacji, a także stworzenia nowych stron na całym świecie. Obecnie firma zarządza platformami cyfrowego handlu Skechers w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, a także Azji. Nowa witryna skechers.pl dołącza do grona 8 sklepów detalicznych Skechers Polska, otwartych obecnie w kraju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing