Na początku września br. wystartowała wyjątkowa akcja Lidl Polska – „Szkoły Pełne Talentów” – twarzą której zostali Robert i Anna Lewandowscy. W ciągu zaledwie 2 tygodni do akcji dołączyło ponad 5 tysięcy szkół, którym klienci przypisali przeszło 1,5 miliona Talenciaków. Każdy z nich wymieniony może być na nagrody, takie jak: sprzęt sportowy, elektroniczny czy pomoce naukowe. O formie nagrody decyduje sama szkoła.
Szkoła to miejsce, w którym budzą się pierwsze pasje, rozwijają zainteresowania i – bardzo często – to właśnie w nich dzieci osiągają pierwsze sukcesy. Osiągnięcia, które potem motywują, a nawet wyznaczają ścieżkę kariery. Niestety nie wszystkie szkoły dysponują nowoczesnym sprzętem, który umożliwiłby dzieciom jednakowe szanse na rozwijanie talentów. Z pomocą przychodzi sieć Lidl Polska.
Zobacz również
Od 5 września br. klienci sklepów za codzienne zakupy otrzymują Talenciaki, czyli specjane kupony, które mogą przekazać na rzecz dowolnej, wybranej przez siebie szkoły: podstawowej, branżowej, technikum czy liceum. W zamian za punkty Lidl Polska przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. W ten niezwykły sposób sieć dziękuje za 20 lat spędzonych w Polsce i ma nadzieję obudzić młode talenty. Akcja potrwa łącznie 10 tygodni.
Dla pasji i marzeń młodego pokolenia
W trakcie pierwszych dwóch tygodni do akcji dołączyło ponad 5 400 szkół ze wszystkich województw, to ok. 24% wszystkich szkół w Polsce. Blisko 70% wszystkich szkół ma już Talenciaki na swoim koncie. Nic dziwnego, bo ich liczba robi wrażenie. Łącznie, od startu akcji, klienci sklepów Lidl Polska przekazali na rzecz szkół 1,5 miliona Talenciaków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wierzymy, że każda szkoła najlepiej wie, czego potrzebuje, dlatego to nauczyciele i uczniowie podejmą decyzję, na co wymienią swoje Talenciaki – czy będą to tablice magnetyczne, laptopy czy sprzęt sportowy. Wspólnym celem jest zapewnienie milionom dzieci w Polsce najlepszych warunków oraz równych szans, aby mogły odkrywać swoje talenty, rozwijać pasje i gonić marzenia. W realizacji planu pomagają nam klienci sklepów Lidl Polska. Do dzisiaj przypisali oni szkołom aż ponad milion Talenciaków, a to dopiero dwa tygodnie akcji – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo – każdy Talenciak to los w loterii dla szkół. Losowania odbywają się co dwa tygodnie. To szansa na wygranie dodatkowych, specjalnych nagród, np. kompletnie wyposażonej sali komputerowej czy sprzętu elektronicznego.
Lokalne zaangażowanie
Dotychczas najliczniej w akcji stawiły się szkoły z województwa śląskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego, a największą aktywnością wykazali się mieszkańcy województwa śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie szkoly.lidl.pl/.