Igor Żytka dołączył do zespołu Business Centre Circle K

Igor Żytka dołączył do zespołu Business Centre Circle K w Warszawie jako communication lead. To nowa rola, której celem jest zbudowanie reputacji polskiego zespołu informatycznego jako technologicznego centrum obsługującego obszar technologii Circle K na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2022-09-28

Igor przeszedł do Circle K Business Centre z dentsu Polska, gdzie pracował przez 4 lata. Odpowiadał między innymi za komunikację korporacyjną dentsu w CEE. Igor jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

– Centrum biznesowe w Warszawie to serce rozwoju Circle K z bardzo ważnymi dla firmy projektami i dokonaniami. Nasze zespoły odpowiadają za poprawną pracę usług informatycznych, ale i innowacyjne rozwiązania ułatwiające tankowanie i korzystanie z sieci naszych stacji. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu Igora nasze projekty oraz sukcesy na rzecz rozwoju międzynarodowej sieci Circle K będą mogły być szerzej zakomunikowane – powiedział Wojciech Sznajder, head of global technology Europe.

Centrum Biznesowe Circle K w Warszawie jest jednym z dwóch centrów usług wspólnych firmy należącej do kanadyjskiego koncernu Alimentation Couche-Tard, działających w Europie. Spółka Circle K Business Centre Poland sp. z o.o. działa w Warszawie od 2016 roku i zatrudnia około 400 wykwalifikowanych informatyków, programistów, architektów sieci, developerów i innych ekspertów. Zajmuje się głównie rozwojem i utrzymaniem usług IT oraz zarządzaniem siecią obiektów i infrastruktury informatycznej w ramach sieci stacji paliw Circle K w Polsce oraz w całej Europie. Spółka odpowiada również za tworzenie aplikacji mobilnych oraz inteligentnych systemów obsługi tankowania i ładowania pojazdów elektrycznych. Ponadto rozwija systemy commerce dla sieci sklepów convenience działających pod szyldem Circle K na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj