Motorola informuje o nawiązaniu współpracy z drużyną z rodzinnego miasta – Chicago Bulls! Motorola i Lenovo zapowiedziały dziś wieloletnie partnerstwo, w ramach którego słynne logo Motorola „batwing” będzie widnieć na koszulkach Bullsów od sezonu 2022-2023. Nowe koszulki drużyny zadebiutują we wtorek 4 października podczas pierwszego przedsezonowego meczu w United Center, gdzie zawodnicy zmierzą się z New Orleans Pelicans.
Bycza umowa
Motorola będzie nie tylko pierwszym w historii oficjalnym partnerem Chicago, który widnieje na koszulkach Bullsów. Zostanie także oficjalnym partnerem globalnym i oficjalnym partnerem smartfonowym – treści internetowe przez cały sezon będą rejestrowane oraz publikowane wyłącznie urządzeniami Motorola.
Zobacz również
W ramach umowy Motorola będzie eksponowana w United Center i w trakcie transmisj meczów Bullsów. Logo „batwing” będzie widoczne na boisku, na ekranie tablicy wyników podczas gry i w powtórkach, na platformach społecznościowych Bullsów, jak również na oficjalnej stronie internetowej drużyny i w komunikacji z kibicami.
Chicago jest naszym domem od wielu lat, a Bulls są drużyną, którą szanujemy i której kibicujemy przez cały ten czas. Marki Motorola i Bulls łączy nie tylko ogromna duma z rodzinnego miasta, ale też pasja do łączenia ludzi dzięki wyjątkowym wrażeniom – powiedział Rudi Kalil, President, North America w Motorola
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Drużynę Bullsów i markę Motorola łączy silna więź z naszym rodzinnym miastem Chicago, co odegrało istotną rolę w nawiązaniu współpracy – powiedział prezes Bullsów Michael Reinsdorf. – Współpracowaliśmy kilka lat temu i cieszę się, że robimy nowy, ważny krok w kierunku jeszcze szerszego partnerstwa o zasięgu lokalnym, krajowym oraz globalnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerstwo w akcji
Treści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane i publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motorola. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.