W nowych spotach reklamowych XTB podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dziś dostępne dla wszystkich, którzy są gotowi je rozpocząć. Firma podkreśla też, że udostępnia swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji: intuicyjną platformę inwestycyjną online, codzienne analizy rynku oraz liczne materiały edukacyjne.
XTB promuje szeroką gamę oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. Conor McGregor, który został niedawno ogłoszony ambasadorem marki, wyjaśnia w spotach reklamowych, że dzięki rozwiązaniom oferowanym przez XTB inwestowanie jest dostępne nie tylko dla doświadczonych graczy rynkowych. Wielokrotnie nagradzana platforma xStation umożliwia użytkownikom inwestowanie w różnego rodzaju aktywa i została zaprojektowana z myślą o potrzebach zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych inwestorów.
Zobacz również
Rynek inwestycyjny na przestrzeni ostatnich lat nieustannie się zmieniał, a transformacja ta znacznie przyspieszyła w ostatnim czasie. Zmienność na rynkach czy obawy o rosnącą inflację skłaniają ludzi do poszukiwania alternatyw inwestycyjnych. Coraz szersze możliwości zdobywania wiedzy w internecie oraz wzrost popularności narzędzi cyfrowych w czasie pandemii, doprowadziły do częstszego korzystania z platform internetowych i aplikacji mobilnych, również jeśli chodzi o inwestowanie. Dlatego kładziemy nacisk na wygodę korzystania z naszej platformy, dostępnej również na urządzeniach mobilnych do zarządzania inwestycjami w dowolnym miejscu i czasie – mówi Oliwia Szymczak, global marketing director w XTB.
Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Dublinie. Umieszczając akcję filmu reklamowego w salonie fryzjerskim – miejscu, w którym spotykają się ludzie z różnych środowisk i klas społecznych – firma chce podkreślić, że inwestowanie nie jest domeną wyłącznie profesjonalnych traderów. Dzięki przyjaznym narzędziom i materiałom edukacyjnym połączonym z kursami inwestowania oferowanymi przez XTB każdy może zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne, by rozpocząć inwestowanie.
Nowy ambasador XTB, Conor McGregor jest nie tylko doskonałym sportowcem, ale okazał się również bardzo sprawnym aktorem na planie. Świetnie pamiętał teksty, nie mylił się na planie, niektóre ujęcia wybieraliśmy już po pierwszym dublu. Jest naszym odkryciem aktorskim i nie zdziwimy się, jeśli się okaże, że rozpoczęliśmy wielką karierę filmową Conora – komentuje Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny Freundschaft, agencji odpowiedzialnej za kreację i realizację kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakupem mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe emitowane będą od początku października w stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online. Badanie skuteczności prowadzonych działań zrealizuje dla XTB należąca do Grupy OMD agencja Annalect.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bardzo cieszymy się z tego, że firma XTB wybrała naszą agencję na swojego partnera biznesowego. Wykorzystywanie naszego doświadczenia oraz narzędzi do rozwoju i ekspansji polskich firm to jeden z najbardziej satysfakcjonujących obszarów naszej pracy. Zaufanie, jakim obdarzył nas klient oraz możliwość budowania strategii komunikacji jego produktów i usług to dla nas wyróżnienie – komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD Optimum Media (Grupa OMD).
Nowa kampania jest kontynuacją strategii marketingowej XTB z wykorzystaniem znanych postaci w roli globalnych ambasadorów marki. W 2020 roku ambasadorem firmy został Jose Mourinho, światowej sławy trener piłki nożnej. Od pewnego czasu XTB angażuje się w działania związane ze sportami walki. Firma współpracuje z Joanną Jędrzejczyk, jedną z najbardziej utytułowanych zawodniczek na świecie czy Jiřím Procházką, czeskim zawodnikiem mieszanych sztuk walki i aktualnym mistrzem UFC wagi półciężkiej.