AdvertTrack – nowe cykliczne badanie trackingowe IRCenter i ResarchNow

Celem projektu jest długoterminowe określenie postaw wobec reklamy w internecie – zarówno tradycyjnych reklam odsłonowych, programów afiliacyjnych i performance’owych, jak i działań w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2013-10-08

AdvertTrack ma połączyć dwie perspektywy patrzenia na internetowy rynek reklamy. Obecnie w Polsce najczęściej publikowane są wskaźniki irytacji wobec różnych form kreacji reklamowych i podsumowania najbardziej angażujących działań w mediach społecznościowych. W takich zestawieniach wżytkowników stron WWW często traktuje się niezależnie od użytkowników mediów społecznościowych. Adverttrack to projekt uwzględniający zarówno tradycyjny rynek display i email marketingu, jak i świat mediów społecznościowych.

Badanie jest realizowane metodą CAWI wśród uczestników panelu badawczego ResearchNow. Analizą danych zajmują się analitycy IRCenter, specjalizujący się w charakterystyce grup docelowych i audytach kampanii internetowych. Obie firmy będą prowadzić projekt do września 2014 roku. Badanie będzie kontynuowane, jeśli wyniki spotkają się z zainteresowaniem na polskim rynku digitalowym. Pierwsza fala badania została przeprowadzona w sierpniu tego roku.