Aby przyciągnąć nowych użytkowników kampania OTOMOTO zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis, z których nie da się skorzystać, szukając auta w kręgu bliższych lub dalszych znajomych. OTOMOTO przekonuje konsumentów, że ułatwi im znalezienie dokładnie takiego samochodu, jakiego szukają, a nie takiego, który akurat ktoś sprzedaje. Nie tylko dlatego, że serwis oferuje największy wybór używanych samochodów w kraju, ale jednocześnie daje możliwość sprawdzenia historii pojazdu, a nawet opcję finansowania.
Kampania w lekki, humorystyczny sposób ostrzega przed pułapkami, w które można wpaść, kupując samochód od przysłowiowych znajomych znajomych. Trudno bowiem dokonać optymalnego wyboru, kiedy nie ma się z czego wybierać. Na szczęście jest alternatywa: serwis OTOMOTO, który prowadzi do satysfakcji.
Zobacz również
Kampania będzie wykorzystywać kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i różne cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTube: Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.
Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z OTOMOTO można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia – mówi Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO.
Nowa kampania OTOMOTO jest pierwszą opartą na nowym pozycjonowaniu marki oraz content pilarach obejmujących kanały, w których marka jest obecna. Naszym celem było zbudowanie spójnej i konsekwentnej komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem oraz na platformach technologicznych – powiedział Marcin Skrzypek, senior engagemnet strategy w Saatchi & Saatchi
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz consulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept. Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing