Havas Media będzie odpowiadać za obsługę kampanii digitalowych Lidl Polska

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu Lidl Polska na obsługę mediową w zakresie tworzenia, planowania i zakupu kampanii reklamowych SEM oraz kampanii programatycznych.
O autorze
1 min czytania 2022-10-04

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Havas Media zwyciężyła i od listopada br. będzie współpracować z marką Lidl Polska w zakresie komunikacji w mediach digital. Tym samym agencja Havas Media będzie kompleksowo obsługiwać tego jednego z największych reklamodawców w Polsce w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline. 

Bardzo się cieszę z decyzji Lidl Polska o współpracy! Nasza strategia odpowiedziała na potrzeby klienta oraz pokazała nasze silne kompetencje digital, podkreślając również proces współpracy i partnerstwo biznesowe. Mocne wsparcie zaawansowanej analityki zespołu Data Business Intelligence i Havas Programmatic Hub oraz zastosowanie autorskich narzędzi i platform potwierdziły najlepsze dopasowanie oferty – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Group.

Obecna współpraca Havas Media i Lidl Polska trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj