Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Autorem tekstów jest Czesław Plawgo Senior Copywriter. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie timecodeakcjaanimacja.pl
– CSR to nie tylko silny trend, to już element świadomego brandingu. Głównym celem marek nie jest już jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą̨ wiedzieć, jakie wartości są̨ bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się̨ sprzeciwia; oczekują̨ od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz częściej będą̨ wybierać brandy, z którymi się̨ utożsamiają̨. Marki mają tę świadomość i zwiększają̨ swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak o tym w atrakcyjny sposób opowiedzieć́. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w ręce młodych twórców, wychowanych na social mediach i nowych technikach animacji. Niech opowiedzą̨ o działaniach CSR naszych partnerów. W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. Są to: Asseco, Rossmann, Ergo-Hestia i Clovin. – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.
Zobacz również
Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.
Prace oceniać będą między innymi:
- Andrzej Pągowski – artysta grafik, Kreacja Pro,
- Bartłomiej Szołajski – Creative Director oraz Ruslana Nedashkivska Senior Art Director z agencji AdValue Engaged – partnera kreatywnego konkursu
- Małgosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak – Creative Partners FCB & Milkman
- Agnieszka Koćmierowska – Senior Art Director, McCann
- Kuba Matyka – Creative Director/Experience Director, MELT
- Anna Szkałuba – Art Director & Motion Designer
- Beata Śliwińska „Barrakuz” – Visual & Graphic Designer,
- Olga Wroniewicz – Reżyserka, graficzka, PJATK
- Vladi Kravets – Motion Designer, Feeders
- Łukasz Słotwiński – Founder and Creative Director s2dio
- Adam Sternik – senior copywriter VMLY&R
- Katarzyna Seredyńska – Dworzyńska – Postproducer Grey
- Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.
Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Intuos M. Dodatkowo każda z marek partnerskich przyzna własne wyróżnienia po 3 000 zł. Zwycięzców poznamy 15 grudnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5 edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA odpowiada s2dio a start wsparty jest zrealizowanym w nowej stylistyce spotem promocyjnym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Artykuł powstał we współpracy z Timecode.